Re: do Adminów SBS-ów NW i MS

Data: 2006-07-24 19:17:43
Temat: Re: do Adminów SBS-ów NW i MS
Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

W wiadomości news:ea2s98$rpj$1@atlantis.news.tpi.pl RomanO
<r...@k...chip.pl> pisze:

> A może lepiej określić, co robić powinien?
> (sugeruję jednak "Ramowy zakres obowiązków...".

> No tak ale chodzi o tzw "opiekuna" pracowni.
Sprecyzuj wreszcie swoje stanowisko chociaż w dwóch dwóch sprawach:
- kto ma nim być? nauczyciel TI? czy może się nie zgodzić? kto wtedy?
funkcja, stanowisko, osobna umowa?
- zasady finansowania (jak ustalić stawkę? umownie? jakiś taryfikator?).

> Okolicznoscią jest posiadanie pracowni pewnego (zwykle) std -określonego
> typu.
Zrozum, okolicznością jest to, co dyrektor powiedział/czego żądał/co polecił
nauczycielowi. Tylko wtedy mogę odpowiedzieć na co nauczyciel może sie
powołać.

> Jeden -ogólny.
Myślisz, że da się uogólnić ramowy zakres obowiązków opiekuna pracowni
informatycznej, opiekuna pracowni plastycznej i diabli wiedzą jakiej jeszcze
pracowni? I to uogólnić w sposób nie pozostawiający pola na dowolności
interpretacyjne przez dyrektora? Poważnie powiątpiewam.

> A nie, że ma chodzić bezfinansowo i mnie jak dyrekcję to nie obchodzi!
System ma chodzić i tyle. Zapewnienie tego jest obowiązkiem dyrektora. Tak
samo jak czystych kibli, bezpiecznych pomieszczeń itp. Koniec, kropka.
Nauczyciel TI ma mieć (jak każdy pracownik) zapewniony sprawny warsztat
pracy, inaczej nie można od niego wymagać wypełniania zadań. Jak matematyk
nie będzie miał pisaków do tablicy to jak ma wykładać?
Powtarzam: wystarczy zapis, że nauczyciel nie musi tego robić. Ale i tak
potrzebny jest tylko tym, którzy są mięccy i - pozwolę sobie na eufemizm -
splegliwi, bo i tak nie muszą.

Jotte