Re: do Magdaleny Bassett

Data: 2007-07-10 20:04:24
Temat: Re: do Magdaleny Bassett
Od: Magdalena Bassett <i...@b...com>

Barbara K. wrote:

> Użytkownik "Magdalena Bassett" <i...@b...com> napisał w
> wiadomości news:1397abjtp0pfa9@corp.supernews.com...

> Rozumiem, że mikser jest bardziej do ubijania. Zdziwiło mnie, że w paru
> Twoich przepisach widziałam, ze używasz malaksera do wyrabiania ciasta
> (chyba, że mi sie coś pomyliło). Czy w takim razie da się nim wyrobić
> ciasto, czy służy tylko do krojenia, siekania itp?
>
> Dzięki i pozdrawiam
> Barbara i Marysia

Ja przez malakser rozumiem robota, ktory ma krojacy noz, wymienny na
tarcze z roznymi tarkami. Jak na tym zdjeciu:

http://images.google.com/images?svnum=10&um=1&hl=en&
q=kitchenaid+food+processor&btnG=Search+Images

Za pomoca tego urzadzenia robie ciasto kruche, kruszonke, scones, ciasto
na paj, paluszki serowe.

Mikser uzywam do robienia ciasta drozdzowego, ciasta jak na babke czy
ciasteczek, czy do ubijania piany, smietany, itp. Rowniez do mieszania
pasztetu, czy pieczeni rzymskiej, czy nadzienia do golabkow, itp.

MB