Re: dobry chleb w Krakowie????

Data: 2002-01-13 21:07:39
Temat: Re: dobry chleb w Krakowie????
Od: Netusia <n...@p...onet.pl>

b...@n...se wrote:

> --------------------
> No wlasnie gdzie?? Ja w Hucie tez bywam wiec chce wiedziec gdzie mam chleb
> kupowac. W sredniowieczu kupowalo sie u p Motyki, gdzies tam po drodze na
> Wzgorza, teraz nie wiem gdzie:-)

To juz pisze :-) Ulic dokladnie nie podam, ale miejsce postaram sie
opisac. Tak wiec kioseczek znajduje sie na skrzyzowaniu pomiedzy
osiedlami: Wandy/Ogrodowe/Na skarpie. Jest to skrzyzowanie na nastepnym
przystanku 15-ki za Placem Centralnym. Jest to taka brazowa budka zaraz
przy kiosku ruchu. I jak bedziecie na zakupach, to polecam jeszcze
rogaliki drozdzowe (nie kruche, ani inne) z roza - przewspaniale! :-)
Szkoda tylko, ze bywaja tak krotko, bo ludzie natychmiast je wykupuja...
:-( Ale moze Wam sie uda. No i nie wiem, czy to istotna informacja, ale
kiosk jest czynny chyba tylko do 15 - jeszcze to sprawdze dokladnie. A
jak juz bedziecie, to zapraszam do mnie w odwiedziny :-) Mieszkam
dosklownie pare krokow dalej :-)
Pozdrawiam
A-Netusia