Re: dofinansowanie aparatu słuchowego

From: "Sylwi@" <eskape@dziwny_jest_ten_swiat_ o2.pl>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: dofinansowanie aparatu słuchowego
Date: Sat, 22 Sep 2007 09:44:09 +0200

Użytkownik "Gemini" <g...@k...chip.pl> napisał w wiadomości
news:fd0ac8$1mfr$1@news2.ipartners.pl...
> Czesc !!
> Mam kupić nowy aparat słuchowy. Cena 3100 !! Dla mnie bardzo duża i chcę
> by choc trochę dofinansowano. Byłam w NFZ dadza ok560zł. Czy moge starac
> sie w PEFRONie ? Na Ile tam moge liczyć ? Może jeszcze ktoś dokłada ? Mam
> 3grupe na słuch

Dzień dobry,
Widzę, że Piotr nie ma czasu a ja nie za bardzo jestem w temacie na dzień
dzisiejszy ale podpowiem ile pamiętam.

560 zł otrzymuje się na dofinansowanie do każdego aparatu słuchowego według
potrzeb czyli albo 560 albo 1120 w przypadku użytkownia dwóch aparatów.
Do tego po 50 zł na wkładkę douszną. Tyle otrzymujemy z NFZ.

Można starać się o dofinansowanie zakupu aparatów słuchowych w Miejskim/
Powiatowym OŚrodku Pomocy Społecznej. I tu w zależności od uzyskiwanych
zarobków można było otrzymać 1140 zł maksymalnego dofinansowania ale .... ta
kwota mogła ulec zmianie bowiem jest to kwota, którą ja otrzymałam przy
zakupie moich ostatnich aparatów słuchowych a więc dość dawno. Obecnie nie
jestem już użytkownikiem tychże tak więc nie mogę podpowiedzieć dokładnie.
Najlepeij będzie się udać do MOPS i dowiedzieć u źródła bo z tego co wiem to
w każdym miejscu zamieszkania kwoty mogą się różnić.

Co oznacza, że masz III grupę na słuch?
Renta, lekki stopień niepełnosprawności ... ?
Ja posiadam z tego samego powodu umiarkowany stopień niepełnosprawności lecz
nie pobieram żadnych świadczeń. Pracuję na pełnym etacie. Stąd musiałam
udokumentować zarobki.

Życzę miłego weekendu,

--
do usłyszenia
Sylwi@

22.09 Gemini
22.09 Sylwi@
23.09 Gemini
Autotranskrypcja dla niedosłyszących
is it live this group at news.icm.edu.pl
Witam
Zlecę wykonanie takiego chodzika
Czy mozna mieszkać w lokalu użytkowym
karta parkingowa
stuck puck
Chodzik 3 kołowy
zlecenie na chodzik 3 kołowy
Fan club chodzik
Podejście usługodawców do niepełnosprawnych
cicho sza
Chodzik 3 kołowy zmaina kół na wieksze.
halo
Usenet z googla