Re: dofinansowanie aparatu słuchowego

Data: 2007-09-22 21:11:35
Temat: Re: dofinansowanie aparatu słuchowego
Od: "Sylwi@" <eskape@dziwny_jest_ten_swiat_ o2.pl>

[....]

> Dzieki serdeczne za wyczerpującą odpowiedz. Tak mam rente i nie pracuje. A
> orzeczenie jest potrzebne do dofinansowania. I tak mysle czy nie można
> tego wydatku odliczyć od podatku :)) A o MOPSie zupełnie zapomniałam.
> Czyli NFZ, MOPS i PFRON .W tygodniu będę dalej załatwiać.

Orzeczenie jest niezbędne do otrzymania dofinansowania.
Co do odliczenia to można odliczyć w PIT tylko różnicę czyli faktycznie
poniesione koszta jako wydatek na cele rehabilitacyjne.
Jak wygląda sprawa otrzymania dofinansowania z PFRON niestety nie jestem
zorientowana bo mi takowe nie przysługuje.

--
do usłyszenia
Sylwi@

23.09 Gemini
Autotranskrypcja dla niedosłyszących
is it live this group at news.icm.edu.pl
Witam
Zlecę wykonanie takiego chodzika
Czy mozna mieszkać w lokalu użytkowym
karta parkingowa
stuck puck
Chodzik 3 kołowy
zlecenie na chodzik 3 kołowy
Fan club chodzik
Podejście usługodawców do niepełnosprawnych
cicho sza
Chodzik 3 kołowy zmaina kół na wieksze.
halo
Usenet z googla