Re: dość obżarstwa! ;-)- pomocy

Data: 2001-11-14 23:24:43
Temat: Re: dość obżarstwa! ;-)- pomocy
Od: "[ - fred - ]" <a...@g...pl>

Użytkownik "misiczka" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
news:9sucpo.3vvlq37.1@misica.org.invalid...
> Jeśli macie jakieś sprawdzone "patenty", bardzo proszę- wspomóżcie biedną
> misiczkę ;-))
> I nie chodzi mi o diety- cud- bo takich to sama mam kilka książek
:-))))))))

mimo, ze specjalnie nie planowalem odchudzania, to przez zmiane nawykow
zywieniowych zszedlem z 82 do 70 kg; nie wiem jak sie ma do tego plec czy
genetyka ale co do jedzenia samego w sobie:
- zero maselka, margarynki do kanapek
- ograniczenie do minimum potraw smazonych na oleju
- eliminacja cukru (herbata swietnie smakuje bez slodkosci, ew. do kawy
mozna dodac lyzeczke miodku :)
- zwiekszenie w diecie ilosci bialka (chude miesko, np. piers z kurczaka,
wedzona rybka albo tunczyk w sosie wlasnym, mniam :)))
- w zadnym wypadku jedzenia po 18 wieczor (jak juz mus to najwyzej jablko :)
- picie DUZEJ ilosci wody (2-3 litry dziennie, rownomiernie przez caly
dzien - elegancko tlumi apetyt)

u mnie dzialalo... poza tym na pewno pomoze tez wiecej ruchu, regularna
gimnastyka etc.

pozdrawiam,
--
------O [ - fredique - ] - [ a...@o...pl ] O------