Re: drżenie ręki

Data: 2002-04-09 18:58:03
Temat: Re: drżenie ręki
Od: "Ender" <e...@m...pl>

Użytkownik Dorota <r...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a8uik6$clq$...@n...tpi.pl...
> Mam 20 lat i od kilku miesięcy (właściwie nie wiem, kiedy się zaczęło.
> Chyba w sierpniu, ale mam wrażenie, że teraz jest gorzej) problemem jest
dla
> mnie drżenie jednej z rąk. Chodzi o prawą dłoń. Zazwyczaj , kiedy uniosę

> w powietrzu, lewa jest "spokojna", a prawa trzęsie się, zupełnie tak, jak
> trzęsą się ręce alkoholika,
> albo staruszków. To bardzo denerwujące i krępujące szczególnie w
> towarzystwie, kiedy to ludzie dziwnie na mnie patrzą, bo np. jedzenie
spada
> [...]

- czy to drzenie pojawia sie tylko po przyjeciu konkretnej pozycji (np
wyciagniecie rak) czy tez jest rownie w spoczynku (kiedy reka lezy
swobodnie)?
- czy podobne objawy mial ktos w twojej rodzinie?
- jak zachowuje sie to drzenie po wypiciu alkoholu, np. piwa czy dwoch?
- czy poza tym miewasz jakies inne dolegliwosci?
- czy jestes osoba nerwowa, pobudliwa?
- jak to jest - nasila sie to drzenie, czy caly czas jest takie samo?

pzdr
Ender