dziczyzna...

11. Data: 2007-04-30 09:57:34

Temat: Re: dziczyzna...
Od: yuras <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Marsjasz pisze:

> pozdrawiam i zapraszam w moje okolice gdzie w dzien wolny od weekendu
> czlowiek z aparatem moze sobie bezkrwawo zapolowac na lisa zajaca sarne
> dzika i inne...
> bez trudu...
> i to wszystko pol godziny od centrum stolicy...
> Mars
Dziękuje za zaproszenie i za normalna odpowiedz,naprawdę rzadko tutaj
sie to zdarza.Ja tez mam blisko do lasu i wody. jeśli spojrzysz na mapę
i na granice z Niemcami,prawie na samej północy jest wioseczka Stolec i
przepiękne jezioro przez które przebiega granica .Telefon tez sie
dziwnie zachowuje ,zrobię krok na zachód i odzywa sie niemiecki.jeśli
chcesz to wyśle ci trochę zdjęć z okolicy .Zwierzaków mam mało na
zdjęciach gdyż dopiero parę dni jak mam teleobiektyw ,ale sie poprawie .
Pozdrawiam
juras

12. Data: 2007-04-30 10:27:38

Od: "kasia" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> U mnie dochodzą łosie...

Władysławy?

kasia

13. Data: 2007-04-30 10:28:09

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"kasia" <k...@w...pl> wrote in message

> Władysławy?
>
> kasia

Akurat bez rogów - może i Władysław, ale we wczesnym stadium...

14. Data: 2007-04-30 10:29:11

Od: "kasia" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <m...@y...com> napisał w wiadomości
> a i dudka z całą rodzinką na środku mojego podwórka w kępie drzew - od lat
> :-)

męża z dziecmi wykwaterowałaś robiąc miejsce dla Slaviego?

kasia

15. Data: 2007-04-30 10:31:52

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"kasia" <k...@w...pl> wrote in message

> męża z dziecmi wykwaterowałaś robiąc miejsce dla Slaviego?
>
> kasia

Nie mam czubka... Przynajmniej na głowie. Posłać Ci fotkę z księżniczką
Aryją w mych ręcach?

16. Data: 2007-04-30 10:32:07

Od: "Sławomir Lewandowski" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jest wioseczka Stolec i
> przepiękne jezioro przez które przebiega granica .

I bardzo ładny pałacyk zajmowany przez straż graniczną. A w jeziorze ładny
(dla coponiektórych ;-)))) wrak amerykańskiej superfortecy B-17 z czasów
ostatniej wojny :-) Byłem, widziałem, macałem.
pozdrawiam
Sławek

17. Data: 2007-04-30 11:18:51

Od: yuras <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Sławomir Lewandowski pisze:
> [...]
> (dla coponiektórych ;-)))) wrak amerykańskiej superfortecy B-17 z czasów
> ostatniej wojny :-) Byłem, widziałem, macałem.

Straży już dawno tam nie ma,pałacyk stoi pusty,ale jest chroniony.Ma tam
wkrótce ciekawa firma zając sie odbudowa.Na razie wiem ze straszy w
pałacyku.Wspomnij tez o jeziorze świdwie,które jest skansenem ptactwa
i wielu wielu innych atrakcjach i cudownie świeże powietrze.

18. Data: 2007-04-30 14:50:45

Od: "R@blinka" <r...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dzika i inne...
> bez trudu...
> i to wszystko pol godziny od centrum stolicy...

Może i ktoś by skorzystał tylko napisz chociaż w którą
stronę te 30 minut trzeba jechać.

Rablinka

19. Data: 2007-04-30 14:51:53

Od: "R@blinka" <r...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/38fb192bdc52f57a
.html
> http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b19126da999176c2
.html
Takie słodkie maleństwa...

> w zyciu juz do dzika nie strzele...
I dobrze!

20. Data: 2007-04-30 15:00:17

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

R@blinka wrote:

.html
.html

> Takie słodkie maleństwa...
jeszcze slodsze bylyby w czekoladzie :)

Jedzenie psa
A, przypomniało mi się...
blat z płytek granitowych ?
Trochę Milesa Davisa Wam w kuchni nie zaszkodzi :-)
gotowanie - terminologia polska