dziczyzna...

41. Data: 2007-05-02 17:24:33

Temat: Re: dziczyzna...
Od: "R@blinka" <r...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Prawda. Była to jakaś alternatywa do spotkania w Nieporęcie. Tańsza dla
> tych, którzy z daleka z namiotami, czy przyczepami kampingowymi.

No i...

42. Data: 2007-05-02 17:31:41

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Maggie" <m...@w...pl> wrote in message news:4638C8F7.8070101@wp.pl...

> Może dałeś Jej powód?
> Ale napisała, że możliwe, to może jednak...

Później - napisałem o stajni Michnika i wzięła to do siebie...
Za szybko.

43. Data: 2007-05-02 17:32:28

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No i...

Nie mogę nic zaplanować - możliwe, że mnie nie będzie w wakacje...

44. Data: 2007-05-02 22:56:26

Od: Ikselka <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):

> Później - napisałem o stajni Michnika i wzięła to do siebie...
> Za szybko.

Biorę to za wyjaśnienie i rodzaj przeprosin...

--

XL wiosenna :-)

45. Data: 2007-05-03 00:39:48

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Biorę to za wyjaśnienie i rodzaj przeprosin...

Już kiedyś ja i S. zbyt szybko podjęlismy decyzje. Nie wiem jak ona -ale
ja jestem z tego powodu mocno nieszczęśliwy. Gdyby ona nie była tak szybka -
lub była szybsza z ofertą - możliwe, że bylibyśmy razem...
Dwie góry się nie zejdą - ale człowiek z człowiekiem może - ktoś kiedyś
zdecydował za nas - o spotkaniu, a myśmy popsuli wykonanie.

46. Data: 2007-05-04 10:32:37

Od: "R@blinka" <r...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Nie mogę nic zaplanować - możliwe, że mnie nie będzie w wakacje...

Trochę szkoda...
A zapowiadoło się takie interesujące spotkanie :-(

47. Data: 2007-05-04 10:40:30

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

R@blinka napisał(a):

> Trochę szkoda...
> A zapowiadoło się takie interesujące spotkanie :-(

Rablinko, nie gań dnia przed zachodem słońca; co ma utonąć, niech
jeszcze trochę powisi itp.
;-)

--
XL wiosenna
Uwaga: to konto jest kontynuacją poprzedniego, którego profil znajdziesz

48. Data: 2007-05-04 10:52:09

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Trochę szkoda...
> A zapowiadoło się takie interesujące spotkanie :-(

Urządzała Ikselka - zawsze moze dokończyć to, co zaczęła - nie potrzebuje
mojej pomocy - a do Nieporetu masz blizej niż do mnie.

49. Data: 2007-05-04 10:57:41

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ikselka" <i...@w...pl> wrote in message

> Rablinko, nie gań dnia przed zachodem słońca; co ma utonąć, niech jeszcze
> trochę powisi itp.
> ;-)

Nawet obecność pewnej, szukanej przeze mnie, kobiety na tym spotkaniu nie
zmusi mnie do udziału.

50. Data: 2007-05-04 11:00:25

Od: "kasia" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nawet obecność pewnej, szukanej przeze mnie, kobiety na tym spotkaniu nie
> zmusi mnie do udziału.

Slavi jesteś ...

kasia

Jedzenie psa
A, przypomniało mi się...
blat z płytek granitowych ?
Trochę Milesa Davisa Wam w kuchni nie zaszkodzi :-)
gotowanie - terminologia polska