Strona główna Grupy pl.soc.dzieci.starsze e- karta, głównie do osób z Warszawy i Poznania ( i nie tylko) Re: e- karta, głównie do osób z Warszawy i Poznania ( i nie tylko)

Re: e- karta, głównie do osób z Warszawy i Poznania ( i nie tylko)

From: Hanka Skwarczyńska <hanka@[asiowykrzyknik]truecolors.pyly>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: e- karta, głównie do osób z Warszawy i Poznania ( i nie tylko)
Date: Wed, 13 Sep 2006 15:30:36 +0200

Użytkownik "Dominika Widawska" <d...@b...man.szczecin.pl> napisał w
wiadomości news:ee8uvr$b72$1@zeus.man.szczecin.pl...
> [...] Czemu platikowe karty z chipem/paskiem magnetycznym
> (jak sądzę, o tym piszesz) nazywasz dyskietką?

Nie wiem, czy ma to faktycznie jakiś związek z regionem, ale słyszałam tu
identyczne określenie na kartę bankomatową :)

Elżbieto - jeśli karta ma wisieć na szyi, to na smyczy (zapakowana w taki
plastikowy unterfirer z dziurką). Osobiście do noszenia czegokolwiek na szyi
mam awersję i sugerowałabym tęż smycz przyczepić do kawałka odzienia, a
kartę trzymać w kieszeni. Wygodne, łatwo wyjąć, trudno zgubić :) Jeśli
kasowniki są na normalnej wysokości, to nawet nieduży facet spokojnie
dosięgnie mając kartę "uwiązaną" do kieszeni portek, a już przy kieszonce na
piersi to żaden problem

Pozdrawiam
H. (co służbową kartę nosi dokładnie w taki sposób, ze smyczą przeciągniętą
przez szlufkę spodni)
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek