Re: fajne garnki?

From: "Barbara" <b...@o...pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: fajne garnki?
Date: Wed, 16 Aug 2006 05:24:03 +0200

Użytkownik "Rafal Szymanowski" <m...@b...pl> napisał w wiadomości
news:ebtd5o$hdb$1@atlantis.news.tpi.pl...
| Witam
| Od roku jestem posiadaczką zestawu 3 jasnych garnków emaliowanych z Olkusza.
| Od samego początku dość źle mi się w nich gotowało - sporo rzeczy mącznych
| próbowało przywierać, garnki się odbarwiały po każdym dłuższym gotowaniu i
| generalnie po roku wyglądają na zewnątrz ok ale w środku fatalnie. Ostatnio
| zaczęły się nawet łuszczyć.

natychmiast nalezy wywalic, bowiem niszcza Ci wit. C

| Dlatego chcę je zmienić na coś porządnego. Gotuję na gazie i przyszedł mi do
| głowy pomysł kupienia Tefal Ingenio, tylko wydają mi się takie mało stabilne
| i trochę byle jakie - jak lekkie patelnie z aluminium - ale pewnie się mylę.
[..]
| I drugie pytanie: czy ktoś z was ma garnki z ikei z serii SKÄNKA:

http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/Catego
ryDisplay?cattype=sub&topcategoryId=15570&categoryId
=16175&parentCats=15570*15679*15681&storeId=19&catal
ogId=10103&langId=-27

| Też są z telfonem i może to lepszy pomysł niż Ingenio.
| Proszę o opinię i tych garnkach lub polecenie innych garnków do gotowania na
| gazie.
| Pozdrawiam
| Ania

Aniu, to identyczny pomysl jak z Ingenio - i to i to alumnium.. a teflon jednak
szkodzi.. poza tym te gary chyba nie sa warte swojej ceny. ot .. moda ..i tyle
..
Osobiscie sadze, ze jestes mloda osoba i stad te dylematy..
Kup w Tesco, E.Leclerc [ostatnio pomocja za smieszna cene 40 PLN] 6 garow
[lacznie z patelnia], pokrywy przezroczyste, grube dno..
Normalna cena tych garow to 80 PLN. Jak porownasz , to i tak warto kupic to, co
proponuje nawet za te normlana cene.
Patelni nigdy nie uzywalam, bo mam swoje liczne - zatem to, co bedziesz musiala
sobie dokupic, to 1-2 patelnie, w tym jedna teflonowa.
Nawiasem mowiac w E.Leclercu byly ostatnio takze patelnie zeliwne - za smieszna
cene [w promocji!] 9,90 PLN - jedna udajaca grilla - druga - do nalesnikow -
tyle, ze zdecydowanie za ciezkie na moja delikatna reke.. a grube ani b. wielkie
wcale nie byly.
Barbara