Re: fajne garnki?

From: "Gruby" <g...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: fajne garnki?
Date: Wed, 16 Aug 2006 19:00:42 +0200

Rafal Szymanowski wrote:
> [...]
> Dlatego chcę je zmienić na coś porządnego. Gotuję na gazie i
> przyszedł mi do głowy pomysł kupienia Tefal Ingenio, tylko wydają mi
> się takie mało stabilne i trochę byle jakie - jak lekkie patelnie z
> aluminium - ale pewnie się mylę. Czytałam opinie na grupie i mam
> tylko jedno pytanie: czy w tych garnkach nie ma tak, że powłoka je
> okrywająca łuszczy się tam, gdzie łapiemy je rączką? Mam w
> mikrofalówce whirpoola talerz crisp, w którym powłoka odchodzi
> regularnie w miejscach łapania jej rączką i boję się powtórki. I drugie
> pytanie: czy ktoś z was ma garnki z ikei z serii SKÄNKA:
ryDisplay?cattype=sub&topcategoryId=15570&categoryId
=16175&parentCats=15570*15679*15681&storeId=19&catal
ogId=10103&langId=-27

> Też są z telfonem i może to lepszy pomysł niż Ingenio.
> Proszę o opinię i tych garnkach lub polecenie innych garnków do
> gotowania na gazie.
> Pozdrawiam
> Ania

ja kupiłem rok temu te:
http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/Produc
tDisplay?topcategoryId=15570&catalogId=10103&storeId
=19&productId=15908&langId=-27&categoryId=15692&chos
enPartNumber=90055026

(mam nadzieje, ze link da sie wkleic, jezeli nie to seria ikea 365+, na
stronie znajdziesz.)

zestaw za 200 pln, patelnia full wypas, nic nie przywiera, doskonale się
myja, i idealnie pasują do kuchenki.. polecam kazdemu...

--
gruby

żeby mi sie tak chciało, jak mi sie nie chce..