fajne garnki?

1. Data: 2006-08-15 21:08:37

Temat: fajne garnki?
Od: "Rafal Szymanowski" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Od roku jestem posiadaczką zestawu 3 jasnych garnków emaliowanych z Olkusza.
Od samego początku dość źle mi się w nich gotowało - sporo rzeczy mącznych
próbowało przywierać, garnki się odbarwiały po każdym dłuższym gotowaniu i
generalnie po roku wyglądają na zewnątrz ok ale w środku fatalnie. Ostatnio
zaczęły się nawet łuszczyć.
Dlatego chcę je zmienić na coś porządnego. Gotuję na gazie i przyszedł mi do
głowy pomysł kupienia Tefal Ingenio, tylko wydają mi się takie mało stabilne
i trochę byle jakie - jak lekkie patelnie z aluminium - ale pewnie się mylę.
Czytałam opinie na grupie i mam tylko jedno pytanie: czy w tych garnkach nie
ma tak, że powłoka je okrywająca łuszczy się tam, gdzie łapiemy je rączką?
Mam w mikrofalówce whirpoola talerz crisp, w którym powłoka odchodzi
regularnie w miejscach łapania jej rączką i boję się powtórki.
I drugie pytanie: czy ktoś z was ma garnki z ikei z serii SKÄNKA:
http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/Catego
ryDisplay?cattype=sub&topcategoryId=15570&categoryId
=16175&parentCats=15570*15679*15681&storeId=19&catal
ogId=10103&langId=-27

Też są z telfonem i może to lepszy pomysł niż Ingenio.
Proszę o opinię i tych garnkach lub polecenie innych garnków do gotowania na
gazie.
Pozdrawiam
Ania

2. Data: 2006-08-15 21:13:08

Temat: Re: fajne garnki?
Od: "piotr'ek" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Od roku jestem posiadaczką zestawu 3 jasnych garnków emaliowanych z Olkusza.

Ludzie... uciekajta... skorupy z Łokusha se kupiła.

*piotr'ek* z Łolkusha

3. Data: 2006-08-15 23:44:20

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

piotr'ek napisał(a):

> Ludzie... uciekajta... skorupy z Łokusha se kupiła.
>
> *piotr'ek* z Łolkusha

Rafał to ON a nie ONA.
pozdr. Jerzy

4. Data: 2006-08-16 03:24:03

Od: "Barbara" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafal Szymanowski" <m...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
| generalnie po roku wyglądają na zewnątrz ok ale w środku fatalnie. Ostatnio

natychmiast nalezy wywalic, bowiem niszcza Ci wit. C

> [...]
| i trochę byle jakie - jak lekkie patelnie z aluminium - ale pewnie się mylę.
[..]
> [...]
|
| Też są z telfonem i może to lepszy pomysł niż Ingenio.
| Proszę o opinię i tych garnkach lub polecenie innych garnków do gotowania na

Aniu, to identyczny pomysl jak z Ingenio - i to i to alumnium.. a teflon jednak
szkodzi.. poza tym te gary chyba nie sa warte swojej ceny. ot .. moda ..i tyle
..
Osobiscie sadze, ze jestes mloda osoba i stad te dylematy..
Kup w Tesco, E.Leclerc [ostatnio pomocja za smieszna cene 40 PLN] 6 garow
[lacznie z patelnia], pokrywy przezroczyste, grube dno..
Normalna cena tych garow to 80 PLN. Jak porownasz , to i tak warto kupic to, co
proponuje nawet za te normlana cene.
Patelni nigdy nie uzywalam, bo mam swoje liczne - zatem to, co bedziesz musiala
sobie dokupic, to 1-2 patelnie, w tym jedna teflonowa.
Nawiasem mowiac w E.Leclercu byly ostatnio takze patelnie zeliwne - za smieszna
cene [w promocji!] 9,90 PLN - jedna udajaca grilla - druga - do nalesnikow -
tyle, ze zdecydowanie za ciezkie na moja delikatna reke.. a grube ani b. wielkie
wcale nie byly.
Barbara

5. Data: 2006-08-16 11:34:22

Od: "@nn" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Barbara wrote:
> Aniu, to identyczny pomysl jak z Ingenio - i to i to alumnium.. a
> teflon jednak szkodzi..

<mały ciach>

> Patelni nigdy nie uzywalam, bo mam swoje liczne - zatem to, co
> bedziesz musiala sobie dokupic, to 1-2 patelnie, w tym jedna
> teflonowa.

To jak w końcu jest z tym teflonem? W garach szkodzi, a w patelni nie?

Ania (co nie kapiszczy)
--
******e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ *******gg:1737648*******
***** www.madej.master.pl **************** http://skocz.pl/bmhh *****

6. Data: 2006-08-16 12:11:49

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Rafal Szymanowski napisał(a):

> łuszczy się tam, gdzie łapiemy je rączką? Mam w mikrofalówce whirpoola
> talerz crisp, w którym powłoka odchodzi regularnie w miejscach łapania

Też mam mikrofalówkę Whirlpoola z tym talerzem i u mnie nic nic się nie
łuszczy. Fakt, że ja mało używam, ale mam tę mikrofalówkę juz od ponad 5
lat. Może złóż reklamację?

Pozdrawiam
Ewa

7. Data: 2006-08-16 16:07:21

Od: "piotr'ek" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Rafał to ON a nie ONA.

Zacytuję:
"Od roku jestem posiadaczką zestawu..."
Podpisano
Ania

8. Data: 2006-08-16 16:08:38

Od: "piotr'ek" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To jak w końcu jest z tym teflonem? W garach szkodzi, a w patelni nie?

"Oni" mówią, że szkodzi gdy jest uszkodzony... ale o tym dowiedzą się chyba dopiero
podczas mojej sekcji zwłok.

*piotr'ek*

9. Data: 2006-08-16 16:35:45

Od: Ata <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Też są z telfonem i może to lepszy pomysł niż Ingenio.
Jakos nie wiem czemu masz ochote na teflonowe? Odradzam, z ikei sa fajne
ale nie teflonowe,nie wiem ile chcesz wydac ale wiekszosc moich
znajomych ma z ikei i sa zadowoleni, a cena jest calkiem przyzwoita.
Ja mam z iinmej firmy ale mam kuchenke elektryzna i mnie bardzo zalezalo
na grubym dnie.

PZ
Ata

10. Data: 2006-08-16 17:00:42

Od: "Gruby" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafal Szymanowski wrote:
> [...]
>
> Też są z telfonem i może to lepszy pomysł niż Ingenio.
> Proszę o opinię i tych garnkach lub polecenie innych garnków do

ja kupiłem rok temu te:
http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/Produc
tDisplay?topcategoryId=15570&catalogId=10103&storeId
=19&productId=15908&langId=-27&categoryId=15692&chos
enPartNumber=90055026

(mam nadzieje, ze link da sie wkleic, jezeli nie to seria ikea 365+, na
stronie znajdziesz.)

zestaw za 200 pln, patelnia full wypas, nic nie przywiera, doskonale się
myja, i idealnie pasują do kuchenki.. polecam kazdemu...

--
gruby

żeby mi sie tak chciało, jak mi sie nie chce..

Kapusta pekińska - kto wie...
pomocy-przepis z IKEA
schabowe po kaloczańsku
pomocy !!! - lazania