fajnie tak sie przypierdolić do ikselki?

141. Data: 2009-01-14 18:12:11

Temat: Re: fajnie tak sie przypierdolić do ikselki?
Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Aicha<b...@t...ja>
news:gkl9s2$sdj$1@news.onet.pl

> Michale, czy mogę zdradzić co nieco Twego emploi dla pogrzania
> atmosfery?;)))
> (to, do kogo jesteś podobny wg appm:))

Fernandel???

Saulo

142. Data: 2009-01-14 18:28:04

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Sty, 19:12, "Saulo" <s...@l...po> wrote:
> Aicha<b...@t...ja>news:gkl9s2$sdj$1@n
ews.onet.pl

> Fernandel???
>
> Saulo

Quasimodo.

143. Data: 2009-01-14 18:30:51

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista<p...@g...com>
p.googlegroups.com

ews.onet.pl

> Quasimodo.

Lennon. Miło mi.

144. Data: 2009-01-14 19:38:09

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Michale, czy mogę zdradzić co nieco Twego emploi dla pogrzania
> atmosfery?;)))
> (to, do kogo jesteś podobny wg appm:))

Nicholson? A może Redford? ;)

Tak czy siak - wyobrażam sobie Michała jako prawdziwego lwa salonowego -
a takie typy lubię. :)

Ewa

145. Data: 2009-01-14 19:51:54

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" napisał w wiadomości:

> Michale, czy mogę zdradzić co nieco Twego emploi dla pogrzania
> atmosfery?;)))
> (to, do kogo jesteś podobny wg appm:))

Wiesz co, nie wiem co to było... to może lepiej nie! ;D

michał

146. Data: 2009-01-14 19:53:41

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał w wiadomości :

> Nicholson? A może Redford? ;)

> Tak czy siak - wyobrażam sobie Michała jako prawdziwego lwa salonowego -
> a takie typy lubię. :)

Mnie się podoba, że do Gere. ;)

michał

147. Data: 2009-01-14 19:56:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 14 Jan 2009 20:38:09 +0100, medea napisał(a):

> Nicholson? A może Redford? ;)
> (...)

Włodzimierz Matuszak :-)

148. Data: 2009-01-14 20:00:37