fajnie tak sie przypierdolić do ikselki?

401. Data: 2009-01-23 02:38:00

Temat: Re: Ikselka antyteza prawdziwej kobiety (BYLO: Re: fajnie tak sie przypierdolić do ikselki?)
Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości:

> Wiekszość.

Większośc czego?

michał

402. Data: 2009-01-23 05:19:20

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cbnet" napisał:

> Kretynka jesteś.
> Ambitna, pusta kretynka.
> Zapamiętaj. ;)

Tak jest! :D
I emocjonalną amebą - to jeszcze pamiętam i przypominam, cobyś się nie
musiał męczyć :D

--
Pozdrawiam - Aicha

403. Data: 2009-01-23 05:33:41

Temat: Re: fajnie tak sie przypierdolić do ikselki?
Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Sty, 02:26, "Bluzgacz" <p...@w...org> wrote:
> Użytkownik "Panslavista" <p...@g...com> napisał w wiadomości
>
> Miałem przyjemność pracy na różnych maszynach - to też twórczość.
>
> Najbardziej do gustu przypadla tobie maszyna o nazwie Anal Intruder 3000.
> --
>                 Bluzgacz

Wiem, ze nie możesz się pogodzić z rzeczywistością, stąd szykanie
"bratniej" duszy. Kulą w płot.

404. Data: 2009-01-23 05:41:00

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał:

> Moja interpretacja męskości stuprocentowej jest zgodna z
> interpretacją wielu normalnych kobiet, więc może masz rację,
> że nie dyskutujesz...

Hrhrhrh. Moja jest zupełnie podobna, o czym na potrzeby obecnej
dyskusji zdajesz się udawać, że nie pamiętasz, bo lepiej się nadąć i
obrzucić niby-epitetem. Tyle, że ja sama się przyznaję do swej
nienormalności, i niektórzy mnie za to cenią (z wzajemnością), więc
sorry, ale ten argument do mnie nie trafia :)
A wracając do definicji - różni się od Twojej w jednym, bardzo
znaczącym punkcie - "mój" prawdziwy mężczyzna nie może być wierzący.
Inaczej przychodzą mu do głowy kompletnie pozbawione sensu pomysły w
rodzaju recyklingu cywilnej (niewierzącej!) rozwódki w kościelną żonę,
bo wg kanonicznego prawa jest panną. Albo eksplozja gulgotu w
słuchawce, po usłyszeniu, że idolką polityczną tejże "panny" była
Barbara Labuda. Ot wasza katolicka tolerancja i miłość bliźniego :)))

> Jak, pytam, jak??? Kiedy pedziowi na jej widok nie staje...
> Co Ty pleciesz, kobieto...

To, że w Twojej parafii nie ma (albo nie wiesz o tym, że są) żonatych
i dzieciatych gejów (taki rodzaj "mimikry"), nie znaczy, że nie
istnieją. Wystarczy trochę szerzej otworzyć oczka :) A biologiczne
uwarunkowanie nie kieruje się racjonalnym myśleniem, w większości
przypadków taka teoretyczna możliwość pozostaje w sferze
_potencjalnego_ zagrożenia ze strony przyjaciela kobiety-geja..

> Same nie przeskoczą, nie ma obawy :->

Jak wyżej.

> Może u Ciebie.

No sorry, ale to nie ja szukam duetu do "wykorzystania", tylko
mężczyźni. Całkiem normalni, wolni albo zajęci, bez przejść i po
przejściach :>>>

--
Pozdrawiam - Aicha (dzień dobry i dobranoc:D)

405. Data: 2009-01-23 09:04:36

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Może na drugim poznasz męża :->

jeśli będzie miał jakąś fajną żonę, czemu nie?

--
"Ludzie nic nie rozumiejący, ale mający prawo głosu, są w każdym
społeczeństwie wielką armią" W.Łysiak

406. Data: 2009-01-23 09:09:16

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> A moją na którym?

no właśnie o twojej mówię

407. Data: 2009-01-23 10:56:34

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> no właśnie o twojej mówię

A co ona tam robiła po podstawówce?

michał

408. Data: 2009-01-23 11:02:23

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> A co ona tam robiła po podstawówce?

zazwyczaj kończyła podstawówkę około 13-stej, a wtedy sklepik nieopodal
wydziału odzyskiwał swoją funkcjonalność... :)

409. Data: 2009-01-23 11:26:16

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> zazwyczaj kończyła podstawówkę około 13-stej, a wtedy sklepik nieopodal
> wydziału odzyskiwał swoją funkcjonalność... :)

I razem oddawaliście butelki do zwrotu?

michał

410. Data: 2009-01-23 11:34:26

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> I razem oddawaliście butelki do zwrotu?

ja oddawałem, ona przyjmowała...

--
Szkoda mi nie pożytkować wielkich zasobów mądrości, jakie posiadam, ale
ty Panie wiesz, że chciałbym zachować do końca paru przyjaciół.

no sorry...
SZUM W TVNienawiści...
pamiętajcie
fajne :-)