Re: fasolka, bulka tarta

Data: 2004-06-21 18:01:59
Temat: Re: fasolka, bulka tarta
Od: Sabinka <s...@t...tuniema.pf.pl>

On Sat, 19 Jun 2004 13:25:45 +0200, "andy" <andyro @ poczta. onet. pl>
wrote:

>Spróbuj odwrotnie, najpierw rozpuszczam tłuszcz a pózniej dodaje bułkę i
>lekko sole, dla mojej rodzinki pasuje.Pozdrawiam i życze smacznego.

Podobno jak sie najpierw na sucho bulke uprazy, mniej chlonie
tluszczu. Nie wiem ile w tym prawdy ale tak robie i jest ok. Tylko
wazne, zeby dac masla a nie jakiegos dziwnego miksu. Ostatnio coraz
trudniej normalne maslo kupic! Czesto nazywa sie to maslo, czasami
nawet "extra", a skladniki jakies dziwne jak na maslo na dodatek te
skladniki najczesciej sa gdzies pozaginane i nie do odczytania bez
rozpakowania masla. Jeszcze miks z olejem nie zaszkodzi moze, byleby
nie bylo to jakies "maslo niskotluszczowe" - w tym jest woda i bulka
wychodzi niedobra - na wodzie ciezko sie smazy ;)

--
Pozdrawiam i zycze udanej fasolki,
Sabina ktora tez by zjadla ale o tej porze nie kupi...