Re: garnki - jakie zepter czy może inne

From: "Dario" <D...@i...nu>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: garnki - jakie zepter czy może inne
Date: Wed, 11 Sep 2002 22:51:12 +0200

Garnki, patelnie polecam tylko zeliwne lub, przepraszam ale nie wiem jak sie
ten material nazywa po polsku:Hitaluminium. Sa troche lzejsze od zeliwnych,
ale tak samo wytrzymale. Doskonale przewodza i rozprowadzaja cieplo, i co
wazne dlugo jest ono utrzymane. Miedz tez jest dobra, ale troche za
delikatna. ( przynajmniej dle mnie). Do redukcji sosow polecam gruuuube dno
i scianki. To najwazniejsze. Staraj sie unikac kompletow. Kup drozsze ale
pojedyncze sztuki. pamietaj aby raczka byla nie z drewna. A jezeli
znajdziesz model w ktorym raczke mozna latwo odlaczyc, to za jednym zamachem
masz tez formy do pieca. Stal nierdzewna to zabawka. Pozadny gruby zeliwny
garnek czy patelnie kupujesz tylko raz i starcza na cle zycie...
Dario