Re: granice tolerancji homoseksualizmu

Data: 2001-03-05 13:19:54
Temat: Re: granice tolerancji homoseksualizmu
Od: g...@w...pl (Gabriela M.)

Enarete przyjela zalozenie (chyba ;-)))ze granice jako takie sa,
w tym i granice tolerancji.
Ty poruszasz problem znacznie szerszy: czym naprawde jest
tolerancja? Albo kiedy jest. Jest wtedy, gdy nie ma granic wiec a
contrario nie ma tolerancji, gdy jakiekolwiek granice sa. Ale
mozna tez inaczej.
Slusznie zauwazylas, ze w ten sposób myslac mozna dojsc do
samousprawiedliwienia wszystkich uprzedzen, np. ja jestem
tolerancyjna bo nie mam nic przeciwko Zydom, ale Murzynów nie
znosze (mam nadzieje ze nikogo nie obrazam - i to tylko
przyklad).
Pozdrawiam
Gabi

> Inna sprawa jest publiczne okazywanie swoich uczuc, i to bez
wzgledu na plec
> osob calujacych sie.
> Jest pocalunek i pocalunek.
> Pytanie: Czy klub (kazde miejsce publiczne) jest miejscem
uzewnetrznianie swoich