Re: grypa - szczepić się czy nie?

Data: 2006-11-29 16:45:16
Temat: Re: grypa - szczepić się czy nie?
Od: Sabina <sa-re.wyrzuc.to.co.uwazasz:)@epf.pl>

Dnia Tue, 28 Nov 2006 18:01:30 +0100, Szarlotka napisał(a):

> nigdy nie wiadomo jaki jest stan odporności w
> momencie podawania szczepienia, więc istnieje duże prawdopodobieństwo
> zachorowania

No właśnie.. bo przed szczepionką lekarz musi stwierdzić, że człowiek jest
zdrowy, prawda? A te badania wyglądają o ile mi wiadomo byle jak, zresztą
chyba to nie jest takie proste stwierdzić z całą pewnością że wirusa grypy
nie ma już w organiźmie?

Koleżanka mojej siostry po szczepionce przeciwgrypowej trafiła na pogotowie
i podobno ledwo ją odratowali.

--
Sabina