Re: homeopatia - UWAGA

Data: 2010-01-24 23:32:06
Temat: Re: homeopatia - UWAGA
Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

W dniu 2010-01-24 23:23, Iwona_s pisze:

> Ano, cos w nim jest jednak poza tym cukrem, bo od wielu lat rodzinnie
> stosujemy Oscillo.. i ani szczepic sie nie musimy (notabene, nie mam
> zaufania do szczepionek), ani nie zapadamy na grypy. Ot, czasem lekkie
> przeziebienie, ktore w miare szybko i lagodnie przechodzi. Juz w
> dziecinstwie moich dzieci stosowalam leki homeopatyczne, gdy farmaceutyczne
> zawodzily i ku mojemu zdziwieniu przynosily rewelacyjny skutek.

Przetłumaczone, ale ja i tak nic z tego nie rozumiem :-(

http://translate.google.pl/translate?hl=pl&sl=en&u=h
ttp://www.homeowatch.org/history/oscillo.html&ei=09Z
cS7ahJ5Od-Ab_h8mLBQ&sa=X&oi=translate&ct=result&resn
um=8&ved=0CC4Q7gEwBw&prev=/search%3Fq%3DOscillo%26hl
%3Dpl%26lr%3D%26sa%3DG

--
animka