Re: homoseksualizm

Data: 2000-07-13 21:56:57
Temat: Re: homoseksualizm
Od: d...@a...com.nospam (Magdalena)

"Axel D." a...@f...com.pl napisal:

>a skad wiesz, ze natura nie jest tak inteligentna, ze aby ograniczyc
>nadmierny wzrost pupulacji (przeludnienie) generuje co pewien czas
>osobniki niezdolne do rozmnazania. :-)
>ciekawa teoria nie?

Ciekawa i bardzo prawdopodobna. Ja mysle, ze prawdziwa. Jak to mowia: nic w
przyrodzie nie ginie :-)

Przypomnial mi sie referat u mnie na studiach; jakas dziewczyna napisala prace
o tym jak Gaja (ziemia) walczy z zaraza jaka sa ludzie, stad np. AIDS. To taka
trutka na szkodniki. A szkodnikami sa, bo wykanczaja ziemie i to na tysiace
sposobow.

Do tych, ktorzy chca brac to doslownie: nic takiego nie twierdze, mysle tylko
ze ten referat byl bardzo ciekawy.

Wracajac do natury: np. chomik, ktory urodzi zbyt wiele dzieci, zostawia 4-6,
reszte ZJADA. Dlaczego? Dlatego, ze nie moze wiecej wykarmic. To jest dowod na
to, ze natura wie co robi. Na swiecie jest wielu ludzi, ci ktorzy nie maja
dzieci w sumie przysluguja sie wszystkim. Dzieki nim DMTS przyjdzie pozniej
(DMTS = Dzien Miejsc Tylko Stojacych).

Magdalena