Re: homoseksualizm - grupy wsparcia

Data: 2004-03-18 13:50:59
Temat: Re: homoseksualizm - grupy wsparcia
Od: "kd" <e...@o...pl>

Użytkownik "Nicki" <m...@m...pl> napisał w wiadomości
news:c3c2fm$jp$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "kd" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
>
> tylko ze homosesualizm nie jest ani kompleksem ani choroba
>
> a to co proponujesz wynika z religii ze homoseksuwalizm jest grzechem wiec
> trzeba sie leczyc z tego
> wieksej glupoty nie nie slyszalam....

No widzisz dla Ciebie i dla pewnych ludzi, to co ja sądzę jest głupotą, a
dla mnie i dla innych osób to co ty mówisz wydaje się, hmm... nie chcę mówić
głupotą, ale czymś nierozsądnym. No i co z tego. Każdy ma prawo do swojego
zdania. Nie masz tego problemu albo masz i nie chcesz się zmieniać - ok,
twój wybór, ale dlaczego nazywasz głupotą to, że inni ludzie, którzy z
różnych powodów źle się czują ze skłonnościami jakie mają, szukają pomocy,
znajdują ją i często, choć pewnie nie zawsze, "wychodzą na prostą". Jeżeli u
kogoś rozwinęły się skłonności do szukania miłości w ramionach mężczyzn np.
z powodu braku miłości lub obecności ojca w dzieciństwie (tak jak w moim
przypadku), to dlaczego uważasz, że budowanie pozytywnych, czystych
przyjaźni z mężczyznami, które mogą zaspokoić emocjonalne braki z
dzieciństwa, nie spowoduje wygaśnięcia tych skłonności? Ja się taki nie
urodziłem i wiem o tym doskonale. Znam swoją przeszłość i sytuacje z
dzieciństwa i okresu dojrzewania, które popchnęły mnie w tym a nie innym
kierunku. No i co? O mnie też będziesz wiedziała więcej, niż ja?

pozdrawiam.