Re: homoseksualizm - grupy wsparcia

Data: 2004-03-18 17:07:58
Temat: Re: homoseksualizm - grupy wsparcia
Od: "vonBraun" <i...@s...pl>

Czarek w news:c3c8gv$arc$1@news.onet.pl

> ... albo taki np alkoholizm czy narkomania. :)
> I co? Cisnienie [tez] Ci sie podniesie vB jesli ktos oglosi, ze
> alkoholizm
> czy narkomania sa uleczalne? :))))))

NADCIŚNIENIE to choroba ale jest uleczalne !!!!

Nie zrozumiałeś intencji napisania postu zupełnie!!! hehe...
Zapewne nie przeczytałeś końcówki postu, gdzie
pisałem, że autor podał warte rozważenia dane
dotyczące możliwości zmiany preferencji
przez niektórych homoseksualistów.

Cierpliwie wyjaśniam Ci sekwencję zdarzeń:
Gdy autor postu dosłownie
pisze, że z homoseksualizmu można się "leczyć"

cytuję go:
> homoseksualizm jest wyleczalny
[kd]

no to proszę aby udowodnił, że to choroba :-)
bo o ile wiem, w świetle obecnej wiedzy
medycznej i psychologicznej nie mogę uznać h. za chorobę
i ciekawi mnie co mi odpowie.
Odpowiada - jak odpowiada każdy widzi -
więc zajmuję się "naukowością" argumentacji.
i tyle

Ciśnienie mi od tego nie wzrośnie
może czegoś się dowiem - i dowiaduję
się w trakcie dalszej dyskusji.
/por. choćby ciekawa dyskusja F.S. i Ducha/

> To spoleczenstwo decyduje co jest choroba a co nie, nie zas ksiazki. :)
> Zdziwiony? ;)

Czyżbyś Czarku chciał powiedzieć coś w rodzaju:
"Państwo to ja"
albo
"Ja za milijon kocham i cierpię katusze"
albo dokładniej "społeczeństwo to ja"?

> Dla jasnosci: uwazam homoseksualizm za powiedzmy 'cos w rodzaju'
> choroby,
No już lepiej : nie choroba ale "coś w rodzaju" :-)))

>a scislej: wyjatkowe obrzydlistwo
Wreszcie mogę się z tobą zgodzić - osobiście dla mnie
to też obrzydliwstwo :-)))))
No, na szczęście;-)

Ale o gustach się podobno nie dyskutuje.

> polegajace na patologicznych
> przejawach popedu seksualnego (tak samo jak pedofilia czy zoofilia).
> No niestety. ;)
A to akurat, zdaje się jest nawet karalne - społeczeństwo demokratyczne
zadecydowało inaczej w przypadku zoo-* i pedofilii
a inaczej w przypadku homoseksualizmu
Czyli nie jesteś jednak "społeczeństwem" tak do końca...

pozdrawiam
vonBraun

* zoofilie chyba da się podciągnąć pod jakieś znęcanie się nad zwierzątkami