Re: indukcji vs elektryka

Data: 2022-03-09 00:54:37
Temat: Re: indukcji vs elektryka
Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

On 2022-03-08, Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> wrote:

> Ja nie jestem zaskoczony ani trochę. Wszak kol. trybun jest Tym, Na Którego
> Uwziął Się Cały Świat.

Kol. Trybun stoi niezłomnie w obronie własnych przekonań i byle logiczny
czy merytoryczny argument kłamu jego postawie nie zada. Mozemy się od
niego wiele o sobie nauczyć. Ja na ten przykład właśnie się
dowiedziałem, że kupuję olej kujawski ze względu na chęć i to świadmomą,
dowartościowania się. Jak ktoś głosi Prawdę to ma wielu wrogów. Cały
Świat Włączając.

A małe kuchenki indukcyjne OIDP faktycznie szumią. Nie chce mi się mojej
wygrzebywac i odpalać, ale kojarzę, że szumi. A szumi, bo jest płaska,
niewielkich rozmiarów, zwykle z tworzywa sztucznego i szkła, a cewka się
jednak nagrzewa. Jakoś trzeba to ciepło odprowadzić a miejsca na większy
i bardziej cichy wentylator tam nie ma. Przy czym nie kojarzę, abym
musiał się przez ten szum przekrzykiwać.

--
Marcin