Re: (inne) trochę szalony pomysł

From: Julka <s...@t...pl>
Newsgroups: pl.rec.robotki-reczne
Subject: Re: (inne) trochę szalony pomysł
Date: Tue, 16 Aug 2005 22:01:27 +0200

KasiaKC wrote:

> Jestem pod wrażeniem twojej fachowej wiedzy. Bardzo dziękuję za tę
> odpowiedź.
> Tak sobie kombinuje że jesli zatrudnię męża jako grafika to może wystarczy
> że zapłacę mu w naturze ;-)
> A tak poważnie mówiąc to od jutra zabieram się do roboty, jeżeli ktoś chce
> to niech trzyma kciuki i do zobaczenia na 7ya.

Nie chcę Cię bardzo studzić, ale to, co opisała Uka, to wierzchołek góry
lodowej. Nie zapominaj, że takie przedsięwzięcie musi na siebie
zarabiać, to oznacza, że musisz mieć handlowca, człowieka od reklamy,
księgową, bo nikt nie prowadzi księgowości sam, a księgowa kosztuje,
kosztuje też urząd skarbowy, zus i parę innych atrakcji. Mąż może być
świetnym grafikiem, ale dla urzędu skarbowego nie będzie mężem, tylko
grafikiem, od którego pensji trzeba zapłacić podatek. Reklama też
kosztuje i to dużo, a zdobyć sponsora wcale nie jest łatwo. Może na
początku spróbuj zrobić dobrą stronę w internecie, odpadną przynajmniej
koszty drukarni (niemałe przy małych nakładach), a Ty zobaczysz, czy to
jest to, o co chodziło.

Pozdrawiam
Julita

--