Re: jajecznica

Data: 2000-02-09 08:25:53
Temat: Re: jajecznica
Od: "Grzegorz Pajak" <g...@c...pl>

Przemysław Kranz napisał(a) w wiadomości:
<86q0no$5k8$1@sunsite.icm.edu.pl>...
>Słuchajcie!
>Może nikt jeszcze nie zadał tego pytania!
>
>Jak zrobic jajecznice?
>Ale jakaś specjalną!

Moja znajoma robi jajecznice pt. "Mega": troche kielbaski, potem pomidory,
troche dymki, potem jajka z dodanym serkiem zoltym.
Innymi slowy rozne wariancje wczesniej wymienianych tu produktow.

A dla ciekawych proponuje jajecznice z mozdzkiem (powaznie). Co prawda nie
pamietam jak smakuje, ale wiem ze sa jeszcze tacy ktorzy to robia i jedza.
Ja sam probowalem tego za mlodych lat za namowa mojego taty. Po latach
przypominajac sobie ta potrawe, jakos sie nie zdecydowalem na powtorke
(glownie ze wzgledu na przygotowanie potrawy, bo smak - o ile mie pamiec nie
myli - byl calkiem calkiem).
O dokladny przepis musialbym sie dopiero zapytac, ale sadze, ze nie odbiega
ona od standardow: tluszczyk, mozdzek drobno pokrojony, jajka, sol, pieprz.
Jezeli sa odwazni, to za pare dni moge podac dokladniej.

Grzegorz Pajak