Re: jak samemu podciąć włosy?

From: Carrie <carrie.mn@!gmail.com!>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: jak samemu podciąć włosy?
Date: Sat, 3 Mar 2007 23:47:53 +0100

W dniu Sat, 3 Mar 2007 21:38:05 +0100, Kalinka wydukał(a) nieśmiało, a
wszystkim się zdawało, że to echo grało:

> Może spróbuj cieniami w kolorze twoich brwi? Efekt będzie delikatniejszy.

Spróbuję. Problem w tym, że brwi mam gęste, i jak nakładam na nie cień
albo kredkę, to większość barwnika zostaje na włoskach, a nie na
skórze. Pewnie dlatego mam wrażenie, że na końcach, gdzie włosków jest
mniej, bardzo wyraźnie odróżniają się dorysowane fragmenty. Ale nic,
pokombinuję z tym, nauczyłam się w końcu rysować kreski na powiekach,
to może i obróbkę brwi kiedyś opanuję :)

> Ja kiedyś zbyt mocno sobie wydepilowałam brwi na końcach i przez około rok
> nie chciały odrosnąc.

Poważnie, cały rok? Przy zwykłej regulacji też tak masz, że włoski nie
odrastają miesiącami? Moje odrastają dość szybko, co mnie średnio
cieszy, bo sama nie umiem nad nimi zapanować. Ale z drugiej strony,
gdybym się zanadto wyskubała i by nie odrastały - brrr... :)

> [za to schudłam już 12 kilo, wybaczcie, że się
>
> Gratulacje!! Możesz pochwalić się, jak tego dokonałaś? Ja właśnie zaczynam
> zrzucać 5-6 kg.:/

6 kg to małe piwo, poradzisz sobie na pewno :) Ja na początku miałam
do zrzucenia dobre 20 kg i wydawało mi się to nieosiągalne 8-)
Poszłam do lekarza specjalizującego się w odchudzaniu ludzi, tam
dostałam dietę 1000 kcal, odpowiednie środki wspomagające oraz całą
listę zakazów, nakazów i wskazówek. Jeśli interesują Cię szczegóły, to
napisz na priv, nie chcę zanudzać innych grupowiczek :)

Pozdrawiam, Carrie