Re: jak tam?

Data: 2006-04-16 14:16:09
Temat: Re: jak tam?
Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl>

Dnia Sun, 16 Apr 2006 15:23:16 +0200, Waćpanna lub waćpan Agata Mryczko, w
wiadomości <news:a461a$444243a0$540ad1e7$29600@news.chello.pl> zawarł, co
następuje:

> hej hej:)
> obrzastwo swiateczne.. jest okropne.. powtarzam sobie to co roku i jakos
> bez rezultatu.Ledwo sie ruszam! trza bedzie pogonic po schodach,
> pospacerowac albo cos...a jak u was?

Obżarstwa to u mnie raczej nie ma :) Ale jestem bardzo zadowolona, bo
przygotowałam całe święta po raz kolejny sama i dokładnie wszystko udało się
takie jak miało :) A placek drożdżowy przeszedł moje najśmielsze oczekiwania
i jest najlepszy na świecie. Nawet dla siebie, na diecie, udało mi się
zrobić dobre rzeczy. i tak ma być. o :)
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"The girl loaded gun, went outside. No one has ever seen her again..."