Re: jaki proggram

Data: 2009-07-20 08:41:10
Temat: Re: jaki proggram
Od: El Nuevo Vidente <b...@i...mx>

Adam Pietrasiewicz pisze:
> Ja się przesiadłem na linuxa (Ubuntu) rok temu. Bez żadnych wątpliwości
> nie mam już w ogóle ochoty wracać do Windowsa i nie mam dokładnie
> żadnych problemów z moim linuxem w działaniach, które dokonuję na
> komputerze.

No właśnie... Zależy, do czego sie używa. Miałem do czynienia z Ubuntu i
chętnie bym się na niego przesiadł (również z powodów "ideologicznych"),
ale jestem DTP-owcem i grafikiem, i programy, których używam (głównie
pakiet Adobe), na Linuksie nie działają, a dobrych odpowiedników
InDesigna czy Photoshopa na Linuksa nie ma.