Re: jakie oliwy z dodatkami...cd

1. Data: 2002-06-05 16:55:54

Temat: Re: jakie oliwy z dodatkami...cd
Od: Konrad Brywczyński <k...@b...tk> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wrote:
> A moge zapytac, gdzie znalazlas takie cuda? Pierwszy raz w zyciu sie
> z takim czyms spotkalam i zaintrygowalo mnie. Mozna dostac taka oliwe
> we Wroclawiu? No i czy mozna ja uzywac normalnie do smazenia czy
> tylko do salatek?

Oliwę najlepiej zrobić sobie samemu. Ja zwykle robię z czosnkiem i z
papryczkami pepperoni.

--
Konrad J. Brywczyński No use to complain
k...@b...tk If you're caught out in the rain

1. Data: 2002-06-05 18:14:07

Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oliwę najlepiej zrobić sobie samemu. Ja zwykle robię z czosnkiem i z
> papryczkami pepperoni.

totez z tym sie nie zgadzam. te kupne sa o niebo lepsze, co nie znaczy, ze
domowe sa takie zle. ale porownanie wychodzi na ogromny plus dla tych
kupnych - nie wiem, moze lata doswiadczen producentow?:)

1. Data: 2002-06-06 03:50:21

Od: "slav" <s...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

Polecam gotawa oliwe z truflami, wszyskie inne lepiej zrobic domowym
sposobem.

pozdrawiam,

Slav

1. Data: 2002-06-23 14:26:10

Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Polecam gotawa oliwe z truflami, wszyskie inne lepiej zrobic domowym
> sposobem.

kupilam! do czego jej uzywac, zeby wydobyc te doskonala glebie smaku?

rena

wok i energia
cze ść smakosze
alkoholomierz do wina?