Re: jeszcze o seksie

Data: 2002-01-16 01:11:31
Temat: Re: jeszcze o seksie
Od: Macior <m...@i...WyskrobTo.pl>

masoneczka nadaje:

>Ciekawe jest to, że ci panowie, którzy za "usługę"
>płacą najgłośniej protestują przeciwko tym paniom, bądź co bądź wykonującym
>okropny zawód i znoszącym fochy wielu różnych mężczyzn!

Nic niezwykłego w takim zachowaniu nie widzę: jeśli ktoś na dostarczenie
sobie krótkiej i ulotnej satysfakcji wydaje parę dniówek, to nic
dziwnego, że ochłonąwszy już nieco zaczyna przeklinać swoją słabość i
tych, którzy ją wykorzystali.

--
Pozdrówka, Macior
...budzą mnie sny, a każdy ma kolor blond...