Re: kamizelka asekuracyjna -- kapok

From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: kamizelka asekuracyjna -- kapok
Date: Sun, 2 Aug 2009 09:45:33 +0200

"doslaw" h510ck$nb0$...@i...gazeta.pl

> jak nie ma spadac, to z pasem krokowym potrzebny
> a to kamizelka a nie kapok
> nie wiem czy zejdziesz ponizej 95 zeta

Tyle kosztował mnie kajak dmuchany z pompką i wiosłem. :)

> ale juz za 99 zeta mozesz kupich chocby tu
> http://www.nakajaki.pl/index.php?site=produkty&kat=k
amizelki&podkat=ratunkowe&PHPSESSID=c5c8ad3ed0ed3aee
3b9000bdee93123d

> ale nie gwarantuje w kamizelce ratunkowej wygodnego kajakowania

Widziałem kamizelki podobne do biustonoszy.
I takie mi podobają się. No i takie nie spadają w czasie wywracania się.

Wczoraj wskoczyłem do Augustowa, ale bez kamizelki nie chciałem pływać.
Z radością odkryłem że stąd do Augustowa można spokojnie, bez pośpiechu
dojechać w godzinę i piętnaście minut, o ile nie ma ruchu (wczoraj na
drogach prawie nie było samochodów) a i ten czas będzie krótszy po
skończeniu dróg w Jurowcach.

Nie rozumiem, dlaczego cały kajak może kosztować 95 złotych a kamizelka
nie może kosztować 10. :) W Augustowie widziałem inny kajak, dłuższy,
dwuosobowy za 148 czy jakoś tak.

-=-

Dobra byłaby taka kamizelka:

http://www.sklep-presto.pl/product-pol-4915-Kamizelk
a-asekuracyjna-84923.html

ale większa. Ponoć są produkowane rozmiary większe, ale jakoś kupić nie można.
Jeśli kupię sobie dobrą kamizelkę, opłynę Augustów i pewnie wybiorę się Kanałem
Augustowskim ,,w świat'' -- niestety już raczej ;) nie w tym roku. :)

--
.`'.-. ._. '665 363835'='moj eneuel' .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'