Re: kamizelka asekuracyjna -- kapok

Data: 2009-08-01 09:03:28
Temat: Re: kamizelka asekuracyjna -- kapok
Od: doslaw <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl>

Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
> Gdzie kupić tani kapok do kajaka? Ważę 70 kg i nie mam ochoty na kapoki:
>
> -- potrafiące spadać w czasie wywracania się kajaka
> -- drogie (winylowy kajak dmuchany kosztował mnie 95 złotych)
> -- dziecięce, na 30 kg.

na stronach z wyposażeniem żeglarskim
jak do takich firm napiszesz, to doradzą tobie jaki najlepszy

jak nie ma spadac, to z pasem krokowym potrzebny
a to kamizelka a nie kapok
nie wiem czy zejdziesz ponizej 95 zeta
ale juz za 99 zeta mozesz kupich chocby tu
http://www.nakajaki.pl/index.php?site=produkty&kat=k
amizelki&podkat=ratunkowe&PHPSESSID=c5c8ad3ed0ed3aee
3b9000bdee93123d

ale nie gwarantuje w kamizelce ratunkowej wygodnego kajakowania