kaspar hauser

791. Data: 2009-04-11 21:13:58

Temat: Re: kaspar hauser
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

jadrys napisał(a):
> glob pisze:
> >

> glob, daj spokój z tymi inwektywami.. Gdy już musisz rzucać mięsem, to
> wstrzymaj się chociaż na czas świąt..
>
> --
> Linuks to system dla myślących użytkowników.. Ja
>
> A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
> systemu... Również ja
>
> Linux ?? ?? ??????????? ??
>
> ??? ???

No niestety glob zna komunizm lepiej od ciebie,gdyż ty jedynie widzisz
w tym zjawisku jedną stonę medalu,a medal posiada drugą-konsekwencje.

792. Data: 2009-04-11 21:19:51

Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jadrys" <C...@o...pl> napisał w wiadomości

> Wierzę jak komunista w dobro człowieka, ale komunistą nie jestem. A czy
> się staram? Na razie staram się na grupie uświadomić ludzi typu globa czym
> jest komunizm..

I Ci nie wyjdzie, na Twoje szczęście/nieszczęście jeszcze są ludzie, kórzy
pamiętają wszystkie konsekwencje tej ideologii...

Paweł

793. Data: 2009-04-11 21:29:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 11 Apr 2009 23:19:51 +0200, bazyli4 napisał(a):

> Użytkownik "jadrys" <C...@o...pl> napisał w wiadomości

> I Ci nie wyjdzie, na Twoje szczęście/nieszczęście jeszcze są ludzie, kórzy
> pamiętają wszystkie konsekwencje tej ideologii...

Konsekwencje jej wypaczeń i zniekształceń, a nie jej samej. Tak piękna w
swej czystej formie ideologia nie miała szans zrealizowac się w praktyce:
przeszkodą stali się... po prostu ludzie, i ci u władzy, a potem ci,
którymi władano, utożsamiający ją, jak Ty, z paskudnym folwarkiem
zwierzęcym i niszczący z tego powodu, prąc do kapitalistycznej demokracji
jak pszczoły do miodu. A ta demokracja to takie samo g... jak
zniekształcony komunizm. Bo tez zniekształcona przez.. ludzi, choć w
założeniach piękna. I też nie istnieje. To tylko miraż, a rzeczywiastość
skrzeczy. Ci, co w nią wierzą zrażeni chorym, nieprawdziwym komunizmem,
wpadli z deszczu pod rynnę, sami o tym nie wiedząc...

794. Data: 2009-04-11 21:51:19

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka napisał(a):
> [...]
> >

> Konsekwencje jej wypacze� i zniekszta�ce�, a nie jej samej. Tak pi�kna w
> swej czystej formie ideologia nie mia�a szans zrealizowac si� w praktyce:
> przeszkod� stali si�... po prostu ludzie, i ci u w�adzy, a potem ci,
> kt�rymi w�adano, uto�samiaj�cy j�, jak Ty, z paskudnym folwarkiem
> zwierz�cym i niszcz�cy z tego powodu, pr�c do kapitalistycznej demokracji
> jak pszczo�y do miodu. A ta demokracja to takie samo g... jak
> zniekszta�cony komunizm. Bo tez zniekszta�cona przez.. ludzi, cho� w
> za�o�eniach pi�kna. I te� nie istnieje. To tylko mira�, a
rzeczywiasto��
> skrzeczy. Ci, co w ni� wierz� zra�eni chorym, nieprawdziwym komunizmem,
> wpadli z deszczu pod rynn�, sami o tym nie wiedz�c...

Jeszcze raz powtarzam od 200 lat ludzi zajmuje myśl,jak systemy
wypaczają ,determinują psychikę ludzką,dlatego ideologia jak faszyzm i
komunizm jest odrzucana,gdyż w niej tkwi sedno wypaczania się
świadomości ludzkiej.Tylko ,że ty ikselciu jesteś zdeformowana
katolickimi średniowiecznymi doktrynami i tak jak nasz ideolog,nie
obsewujesz co się dzieje w obecnym świecie.A jak ten świat dla twojego
rozumku jest za skomplikowany,to nazywasz go Głupim.AZ DZIW ZE SIE NIE
WSCIEKLEM ODPOWIADAJAC NA TEGO POSTA.

795. Data: 2009-04-11 23:48:16

Od: "zeusx" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No i jaki wniosek z tego konkretu??

że Tito nie był komunistą bo oni tylko dobrzy?
zx

796. Data: 2009-04-12 00:24:39

Od: "zeusx" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> W pewnym sensie: tak, Tito stał się dyktatorem, ale życzyłbym wieli krajom
> takiego dyktatora..

Dodaj konieczność dziejowa, będzie po linii. Poniższe to też pewnie była
konieczność? Bo ,że u komunistów to standard jest oczywistym.
"1945 - koniec II wojny światowej. W Jugosławii władzę przejmują komuniści
marszałka Josipa Broz - Tito. Komuniści zaczynają rządy od zbrodni
ludobójstwa - mordują min. ponad sto tysięcy jeńców z oddziałów generała
Mihajlovicia i marszałka Kvaternika (ustasze), wydanych w ich ręce przez
bezmyślnie usłużny rząd brytyjski (mordowani są wszyscy - nawet kobiety w
ciąży). "
http://www.polskieradio.pl/krajiswiat/archiwum/Temat
Tygodnia/art.aspx?aid=196&s=TematTygodniaObozy pracy (edukacyjne) przy takich>
przemianach społeczno - politycznych to konieczność.. Tak samo jakreforma walutowa,
na tym polega prawdziwy socjalizm - wyrównywanie szans..Wyrównywanie szans poprzez
mordy obozy pracy i grabieze. To czego chrzaniszo dobrych komunistach? No chyba, że
to ta dobroć właśnie?>> W sierpniu 1945 r. proklamowano reformę rolną, ale już w
[...]
nie mieli prawa zakupu maszyn rolniczych. "> To też musiało nastąpić. Tito był
mądrzejszy o doświadczenia ZSRR (wielkigłód na Ukrainie)..Głód na Ukrainie był aktem
politycznym. Taką "edukacją" dla innych irozwiązaniem kwestii własności prywatnej na
wsi.>>>>> Tak więc podsumowując - Komunizm to nie jest zły ustrój, zły był naszsojusz
z ZSRR..>> Czemu zatem ludzie go nie chcą?> Myślę że to wina po trosze propagandy, a
po trosze - bardzo dużo ludzi mamentalność niewolnika lubiącego utrzymywać ze swojej
pracy pana (tysiącleciapoddaństwa)..Bzdury. To własnie ludzie o takim charakterze
popierają socjalizm w obecnejwersji czyli państwo opiekuńcze. Oddają swoją wolność za
obietnicę ochronyod kołyski po grób.zx

797. Data: 2009-04-12 00:58:45

Od: "zeusx" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dwory palił spontanicznie w aktach zemsty dziki motłoch. Podobnie jak w
> Rosji - wywlekał arystokrację z ich dworów, mordował i grabił ich mienie,
> bo wreszcie poczuł się bezkarny. Jak wszędzie - gdzie nagle nie ma nad nim
> kto trzymać bicza. To nie zależy od ustroju.

Owszem nie zalezy ale komunizm, to ustrój ,którego częścią jest wymierzanie
sprawiedliwości społecznej. Z tego powodu te hordy były bezkarne a często
"spontanicznie" kierowane przez komisarzy. Odsyłam do filozofi przemocy
Lenina.
zx

798. Data: 2009-04-12 01:04:25

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jadrys" napisał:

> .. Ten kanibalizm..

Czyja ta rewolucja będzie? Zadziwiasz mnie coraz bardziej.

--
Pozdrawiam - Aicha

799. Data: 2009-04-12 01:08:18

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha"

> Ale która?

A, już wiem, jajeczna. Starsza pewnie od biblii... Jak zwykle katabasy
przerobiły na swoją modłę, bo wyplenić nie mogły.

> Bo IXI się przypieprza o jakąś niedzielę, która dla mnie
> jest dniem pracy, jak i wszystkie inne w roku. Soboty zresztą też.

I tak od ponad 2 lat. Więc jakaś neofitka nie będzie mi mówić jak i z
kim mam spędzać swój czas pracy.

--
Pozdrawiam - Aicha

800. Data: 2009-04-12 01:18:56

Od: "zeusx" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oczywista sprawa że rewolucja musiała być krwawa, jaśni panowie mając w
> perspektywie pracę na samego siebie woleli chwycić za broń..
> Wyżej wymienieni to oczywiście komuniści. Szkopuł tylko w tym że już po
> obaleniu kapitalizmu do głosu zaczęli dochodzić ludzie pokroju Stalina..

Co ty na to?
Martin Malia : "Okrutna prawda sowieckiego eksperymentu jest to, że
całosciowy program marksistowski mógł zostac zrealizowany tylko droga
leninowska; natomiast droga leninowska mogła osiagnac swój socjalistyczny
cel tylko za pomoca stalinowskich metod".

Może poczytaj Lenina.
zx

sytuacja staje się dramatyczna
POTWIERDZENIE