kaspar hauser

781. Data: 2009-04-11 18:05:01

Temat: Re: kaspar hauser
Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Skoro się rzeczywiście starasz i wierzysz - niezależne od idei jest to
> godne podziwu. Jak każda szczera wiara.

Wierzę jak komunista w dobro człowieka, ale komunistą nie jestem. A czy
się staram? Na razie staram się na grupie uświadomić ludzi typu globa
czym jest komunizm..

--
Linuks to system dla myślących użytkowników.. Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu... Również ja

Linux ?? ?? ??????????? ??

??? ???

782. Data: 2009-04-11 18:08:43

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Idźcie sobie jajka malować, a ode mnie się odpieprzcie, co? Nie mam
> zamiaru jechać na żadną wielkanoc. Będę tu siedzieć i tłuc posty
> :>>>>>>>>>>

Ależ Aicha, to staropolska tradycja, nie ma absolutnie żadnej potrzeby
wiązania tego z kościołem..

783. Data: 2009-04-11 18:11:45

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

glob pisze:

glob, daj spokój z tymi inwektywami.. Gdy już musisz rzucać mięsem, to
wstrzymaj się chociaż na czas świąt..

784. Data: 2009-04-11 18:15:50

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" <b...@t...ja> napisał w wiadomości

> Idźcie sobie jajka malować, a ode mnie się odpieprzcie, co? Nie mam
> zamiaru jechać na żadną wielkanoc. Będę tu siedzieć i tłuc posty
> [...]

Szkoda...

785. Data: 2009-04-11 18:16:47

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jadrys" napisał:

> Ależ Aicha, to staropolska tradycja,

Ale która? Bo IXI się przypieprza o jakąś niedzielę, która dla mnie
jest dniem pracy, jak i wszystkie inne w roku. Soboty zresztą też.

--
Pozdrawiam - Aicha

786. Data: 2009-04-11 18:29:39

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" napisał:

> Szkoda...

Nie mogę pojechać do rodziny, w końcu to nie moje święta. Ja mogę
tylko zapierdalać.

--
Pozdrawiam - Aicha

787. Data: 2009-04-11 18:40:07

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha"

> Nie mogę pojechać do rodziny, w końcu to nie moje święta. Ja mogę
> tylko zapierdalać.

Ale jednak muszę pojechać - zabrać dziecko, zanim nasiąknie świąteczną
atmosferą. Tylko już pewnie jaja dzisiaj poszło święcić. I jak ja jej
teraz tę wodę "święconą" z głowy wybiję? :)

--
Pozdrawiam - Aicha

788. Data: 2009-04-11 18:50:37

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michał" napisał:

> Wywłaszczając mnie z telewizora, bo tak będzie dla mnie lepiej. Co
> za poświęcenie! Niech żyje komunizm i jedyna partia, zawsze rację
> mająca! ;DDD

Powinieneś się cieszyć, że ktoś się o Ciebie troszczy i całą resztę
statków oddać na zbożny cel. Partia wyznaczy, co jest do życia
niezbędne :)

--
Pozdrawiam - Aicha

789. Data: 2009-04-11 18:57:27

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jadrys" napisał w wiadomości:

> Chcę tylko Twojego dobra..

Wywłaszczając mnie z telewizora, bo tak będzie dla mnie lepiej. Co za
poświęcenie! Niech żyje komunizm i jedyna partia, zawsze rację mająca!
;DDD

michał

790. Data: 2009-04-11 20:06:24

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" napisał w wiadomości:

> Powinieneś się cieszyć, że ktoś się o Ciebie troszczy i całą resztę
> statków oddać na zbożny cel. Partia wyznaczy, co jest do życia
> niezbędne :)

Tak. Ale niestety nasz neokomunista nie bierze pod uwagę, że ja już mam
wprawę w opieraniu się jednopartynemu systemowi i za darmo telewizora
nie oddam!!! Chyba, że po moim trupie!...
I tu koło dla naszego kolegi się zmyka. Musi ręce sobie zakrwawić, jeśli
chce być komunistą.

michał

sytuacja staje się dramatyczna
POTWIERDZENIE