kaspar hauser

771. Data: 2009-04-11 15:51:23

Temat: Re: kaspar hauser
Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Przecież zgodziłaś się, że komunizm to najpiękniejsza idea, to czemu
> się teraz dziwisz?

> Jasne. Z kimś, kto ma klapki na oczach, nie warto nawet zaczynać
> dyskusji.
> Wrzuć sobie w googla i poczytaj, jak nie wiesz, ideowcu od siedmiu
> boleści.
>
> Miłego głaskania się po główkach :)

Bez przesady z tym ideowcem, jestem tylko skromnym sympatykiem.. :-)

--
Linuks to system dla myślących użytkowników.. Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu... Również ja

Linux ?? ?? ??????????? ??

??? ???

772. Data: 2009-04-11 15:55:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 11 Apr 2009 17:43:22 +0200, jadrys napisał(a):

> Obchodzę.. :-) Nawzajem..

Obchodzi... bokiem. Jak się jest niewierzącym, to jak można obchodzić
Wielkanoc?

773. Data: 2009-04-11 16:06:57

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Obchodzi... bokiem. Jak się jest niewierzącym, to jak można obchodzić
> Wielkanoc?

Wiesz, śniadanie wielkanocne itp. bez tych ceregieli kościelnych..

774. Data: 2009-04-11 16:11:22

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał:

> Obchodzi... bokiem. Jak się jest niewierzącym, to jak można
> obchodzić Wielkanoc?

No to poczytaj, jak komunista obchodzi święta :>
Ale on Cię głaszcze po główce, to jemu złego słowa nie napiszesz
przecież. Niedopieszczona komunistko.

--
Pozdrawiam - Aicha

775. Data: 2009-04-11 16:38:12

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

jadrys napisał(a):

> Pogrążasz się w coraz większej paranoi..
>
> --
> Linuks to system dla myślących użytkowników.. Ja
>
> A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
> systemu... Również ja
>
> Linux ?? ?? ??????????? ??
>
> ??? ???

Ty i to twoje jugosłowiańskie eldorado,zakłamany komunistyczny zbuku.

--------
Wróćmy jeszcze do Jugosławii, tak wspaniale rozwijającej się w
imaginacji Kuśmierka. Pod koniec 1982 r. zbankrutował największy bank
inwestycyjno-handlowy - Privredna Banka z Zagrzebia, inflacja sięgnęła
50%, przyrost dochodu narodowego wyniósł ok. 1,5%, a w styczniu 1983
r. zaczęto w Belgradzie dyskutować nad wprowadzeniem powszechnego
systemu kartkowego na towary pierwszej potrzeby (na kawę wprowadzono
kartki już wcześniej). Jednym słowem Eldorado! Komunizm zreformowany
czy niezreformowany, zależny czy niezależny od Rosji zawsze oznacza
dla człowieka jedno - nędzę, głód, bezprawie i ucisk!

776. Data: 2009-04-11 17:24:05

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> No to poczytaj, jak komunista obchodzi święta :>
> Ale on Cię głaszcze po główce, to jemu złego słowa nie napiszesz
> przecież. Niedopieszczona komunistko.

Aicha to miłe że tytułujesz mnie komunistą, jednak na to jeszcze nie
zasłużyłem.. Może kiedyś będę na to miano zasługiwał..

777. Data: 2009-04-11 17:26:29

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 11 Apr 2009 18:06:57 +0200, jadrys napisał(a):

> Wiesz, śniadanie wielkanocne itp. bez tych ceregieli kościelnych..

O ile wiem - Aicha nie jest wierząca. Więc Wielkanoc nie istnieje -
niedziela jak każda inna, żadna tam Wielka... No bezsens.

778. Data: 2009-04-11 17:33:12

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> O ile wiem - Aicha nie jest wierząca. Więc Wielkanoc nie istnieje -
> niedziela jak każda inna, żadna tam Wielka... No bezsens.

Idźcie sobie jajka malować, a ode mnie się odpieprzcie, co? Nie mam
zamiaru jechać na żadną wielkanoc. Będę tu siedzieć i tłuc posty
:>>>>>>>>>>

--
Pozdrawiam - Aicha

779. Data: 2009-04-11 17:36:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 11 Apr 2009 19:24:05 +0200, jadrys napisał(a):

> Aicha to miłe że tytułujesz mnie komunistą, jednak na to jeszcze nie
> zasłużyłem.. Może kiedyś będę na to miano zasługiwał..

Skoro się rzeczywiście starasz i wierzysz - niezależne od idei jest to
godne podziwu. Jak każda szczera wiara.

780. Data: 2009-04-11 17:47:19

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka napisał(a):
> Dnia Sat, 11 Apr 2009 19:24:05 +0200, jadrys napisaďż˝(a):

> Skoro si� rzeczywi�cie starasz i wierzysz - niezale�ne od idei jest to
> godne podziwu. Jak ka�da szczera wiara.

Fanatyzm jest dla ciebie godny podziwu?

sytuacja staje się dramatyczna
POTWIERDZENIE