kebab (pytanie zza slupa)

21. Data: 2005-08-18 14:31:21

Temat: Re: kebab (pytanie zza slupa)
Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia napisał(a):

> [*] poproszeni o inny zestaw sztućców, bo pierwotny jest mocno niedomyty
> postanowili mi udowodnić, ze mam omamy wzrokowe i nie wiadomo jakie
> wymagania. Jakby kurka wodna korona z głowy spadła za przyznanie sie, ze
> miedzy widełkami widelca są resztki jakiegoś niewatpliwie pysznego dania.

A w SB przypadkiem nie ma jednej zmywalni na wszystkich? Wtedy nie sam
Turek bylby winien.

th

22. Data: 2005-08-18 14:35:37

Temat: Re: kebab (pytanie zza slupa)[OT]
Od: oshin dorota bugla <oshin_nospam@nospam_engram.psych.uw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pieknego dnia 2005-08-18 16:14 Kanta z nienacka napisal/a:
> dlatego właśnie napisałam tego offtopika :)
> byłeś jakby hmmm muzą ;)

I skorzystaj z tej podpowiedzi.
Ceny rozsądne jak u nas, a żarełko sympatyczne. Ichni jogurt też polecam
szczerze.
mniam

--
oshin
desperacko sprzedam wolną koję - Pogoria - Francja-Irlandia-Francja -

23. Data: 2005-08-18 14:50:15

Od: Waldemar Krzok <w...@c...de> szukaj wiadomości tego autora

Theli wrote:

> A w SB przypadkiem nie ma jednej zmywalni na wszystkich? Wtedy nie sam
> Turek bylby winien.

to może do Berlina się kopniesz? Z Poznania jest bezpośredni pociąg, a
tu masz kebabiarni multum. Nawet parę dobrych i bardzo dobrych mogę
polecić ;-)

Waldek

24. Data: 2005-08-18 14:52:54

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-08-18 16:31:21 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Theli* skreślił te oto słowa:

> A w SB przypadkiem nie ma jednej zmywalni na wszystkich? Wtedy nie sam
> Turek bylby winien.

Ja nie mówie, ze Turek winny za zmywanie, winna jest obsługa Turka podająca
do stołu za durnowatość i nieumiejętnośc normalnego wymienienia tychże
sztućców.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

*psy mają właścicieli, koty mają służących*

25. Data: 2005-08-18 14:58:32

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-08-18 16:50:15 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Waldemar Krzok* skreślił te oto słowa:

> to może do Berlina się kopniesz? Z Poznania jest bezpośredni pociąg, a
> tu masz kebabiarni multum. Nawet parę dobrych i bardzo dobrych mogę
> polecić ;-)

Najlepszy pomysł. Nigdzie nie ma takich kebabów jak w Berlinie.
Smaka mi narobiłeś :P

26. Data: 2005-08-18 15:06:18

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Waldemar Krzok napisał(a):

> to może do Berlina się kopniesz? Z Poznania jest bezpośredni pociąg, a
> tu masz kebabiarni multum. Nawet parę dobrych i bardzo dobrych mogę
> polecić ;-)

wiem... widzialam, jadlam... i do Berlina chyba nawet blizej niz do Wawy

th

27. Data: 2005-08-18 15:14:13

Od: Waldemar Krzok <w...@c...de> szukaj wiadomości tego autora

Theli wrote:

> wiem... widzialam, jadlam... i do Berlina chyba nawet blizej niz do Wawy

tak mniej więcej to taka sama droga. Samochodem do Berlina 3.5 godziny,
sprawdzone w niedzielę ;-) Do Warszawy nie wiem, ostatnio byłem tam w
1987 roku i jak nie będę musiał, to nie pojadę.

Waldek

28. Data: 2005-08-19 05:30:37

Od: bib <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kanta wrote:

> zrobię mały off topic ale co mi tam :) będziemy przejazdem w wawie i
> chcielibyśmy zjeść gdzieś obiad(albo coś a'la obiad jednodaniowy).
> możecie polecić miejsce gdzie można zjeść coś dobrego do 40 zł na łebka?
> googlając znalazłam trochę miejsc ale ceny hmmm trochę inne niż w krakowie.
>
> papatki
> kanta
Polecam Non Solo Pizza (chyba jakoś tak to się pisze)na Grójeckiej
niedaleko Placu Narutowicza - jeśli ktoś lubi włoszczyznę
ewentualnie znając krakowską oszczędność :))) do Baru Średnicowego na
Jerozolimskich naprzeciwko dworca Sródmieście (bar oczywiście mleczny)

Pozdrawiam
bib

29. Data: 2005-08-19 10:28:30

Od: Konrad Kosmowski <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

*** bib <t...@g...pl>:

> Polecam Non Solo Pizza (chyba jakoś tak to się pisze)na Grójeckiej
> niedaleko Placu Narutowicza - jeśli ktoś lubi włoszczyznę

Akurat mieszkam w pobliżu i w Non Solo jedyne co się nadaje do jedzenia
to pizza, reszty oferty nie polecam szczerze. Pizza jest za to pyszna,
robiona w piecu węglowym. Tą pizzerię w ogóle założyło małżeństwo, które
wróciło po osmiu latach pobytu we Włoszech.

BTW ostatnio otworzyli drugą pizzerię, też na Grójeckiej - w pawilonach
na przeciwko bazarku przy Banacha (dokładnie na przeciwko przejścia dla
pieszych, mniej więcej pośrodku między Bitwy Warszawskiej a Dickensa).

--
+ .-. .
Pozdrawiam, . * ) )

Pierogi z kukurydzą i z cebulą