Re: kieszonkowe Waszych pociech?

Data: 2007-03-07 19:13:16
Temat: Re: kieszonkowe Waszych pociech?
Od: Lia <i...@p...org>

Dnia 2007-03-07 19:49:47 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *siwa* skreślił te oto słowa:

> Nagradzanie bywa skuteczniejsze.
> U nas funkcjonuje system plusów w niejsny spoób wymianianych na towary
> atrakcyjne. Tyle, że plusy nie obejmują mnfenalpu obowiązków, chyba,
> że są to CUDZE obowiazki. Np. pościelenie mojego lóżka jest
> punktowane, a własnego nie :)

Nagrody, w przypadku chłoptasi, ktorzy nawet za pieniadze nie chca matce
pomoc?
No hellou.
Bata im trza nad głową, a nie nagród.

I jak zaraz przeczytam tekst Basi o tym, ze oni niezbyt robotni, ale za to
tacy zdolni, i starszy się dostał na trudne studia to ostrzegam że pawia
puszczę. Bo to ma się nijak do siebie, a pojawia sie systematycznie przy
takich dyskusjach.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

It's life's illusions I recall. I really don't know life at all.