Strona główna Grupy pl.rec.kuchnia kim-chi! Pana, panie profesorze niezwyczajny, Janie Pająku, proszę o pomilczenie! Re: kim-chi! Pana, panie profesorze niezwyc?ie!

Re: kim-chi! Pana, panie profesorze niezwyc?ie!

Data: 2007-09-06 21:35:10
Temat: Re: kim-chi! Pana, panie profesorze niezwyc?ie!
Od: Jacek Ostaszewski <p...@o...pl>

Als napisał(a):

Od razu do lodówki na pewno nie, bo nie ruszy kiszenie. W cieple
conajmniej
> 2 dni, sprawdzaj przez te 2 dni, czy płyn pokrywa składniki (żeby powietrze
> nie dochodziło do nich).
> Poza tym powinno być bardziej słone - jak długo moczyłeś w solance, czy sos
> z chilli zrobiłeś na bazie solanki?
> Jeśli jesteś ze Śląska, zapraszam na degustację oryginalnego koreańskiego
> kimchi, w którym żaden profesor paluchów nie maczał (i może dlatego jest
> dobre ;-) ).

No to może tu się zgina dziób pingwina?.. Mam duży, zatem, słój
cholernie ostrej kapusty pekińskiej, którą i tak zjem, bo lubię, ale
widzę, że to nie o to mi szło. Dałem od razu do lodówki, to może
pierwszy błąd, ale tak sypały niektóre przepisy. Dwa - solanka: tak, sos
robiłem na jej bazie, ale możczyłem10 min, potem spłukałem. Trzy -
niestety, ze Sląska, ale Dolnego, więc pewnie nie uda się. ALe chętnie
zaposiądę sprawdzony przepis, bo mnie ta/to/te kimchi rajcuje!

--
JackOss - po kiego mi sygnaturka?!!