klaps wychowawczy

171. Data: 2009-12-14 21:24:58

Temat: Re: klaps wychowawczy
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Masz pełnoletnia córkę?

Masz. Masz.
I co tera(s)z?

Qra

172. Data: 2009-12-14 21:27:28

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Masz. Masz.
> I co tera(s)z?

Kiła i mogiła.

--

Paulinka

173. Data: 2009-12-14 21:27:55

Temat: Za tym musi ktoś stać. Re: klaps wychowawczy (was: klaps wychowawczy)
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 14 Dec 2009 22:08:41 +0100, Stalker napisał(a):

> To nie może być takie proste, za tym MUSI ktoś stać :-)

Nie uśmiechałabym się tak na Twoim miejscu.
Twoje dzieci już mają Harryego Pottera w spise lektur zagwarantowanego -
okultyzm na fali :->

To polecam szczególnie!!! - nie wklejam, bo zabronione.
http://lebiest.bloog.pl/d,4,id,2906958,m,lutego,r,20
08,title,Ofensywa-masonerii,index.html?ticaid=6947f

Dalej:

http://www.kki.pl/piojar/polemiki/novus/masoneria/ma
soneria1.html
http://prawica.net/node/15201
http://www.polonica.net/Masoneria_czyzby_papierowy_t
ygrys.htm //patrz VI

http://www.naszawitryna.pl/ksiazki_89.html
"(...)W sumie jest to przemyślana, systematycznie uprawiana manipulacja
prawdą i umysłami ludźmi, "pranie mózgów" na wielką skalę, prowadzone
profesjonalnie, wszechobecne, w niemałym stopniu skuteczne, nieporównanie
skuteczniejsze, niż była przedtem toporna propaganda komunistyczna.

Jakże wielu bowiem pogubionych, tylekroć oszukiwanych i zdezorientowanych
ludzi przestaje serio wierzyć komukolwiek i w cokolwiek, a i Kościół dla
wielu spośród nich przestał być oparciem, ostatecznym punktem odniesienia,
tym bardziej, że teraz i w samym Kościele nie wszystko wydaje się czyste i
pewne.

Tak więc mnóstwo ludzi staje się bardziej podatnych na duchowe uwiedzenie,
na podszminkowane mody i nowości, które z niezmienną prawdą Bożego ładu i
ludzkiego przeznaczenia nie mają nic wspólnego. I o to właśnie idzie, o
unieważnienie Prawdy Bożej, a przynajmniej jej przesłonięcie i zagłuszenie.

2. Deprawacja moralna społeczeństwa

Drugim z kolei, równie przewrotnym i groźnym zamierzeniem masonerii jest
deprawacja i demoralizacja społeczeństwa, pozbawienie go jakichkolwiek, a
już szczególnie chrześcijańskich kryteriów moralnych, trwałych i
obowiązujących wartości i zasad.

Aby to osiągnąć:

-Szerzy się wszystkimi kanałami hedonistyczną, płaską, jak najbardziej
egoistyczną "filozofię" życia: kult pieniądza, sukcesu, komfortu - przecież
tylko to się naprawdę liczy.

I oto mamy ten powszechny, zwłaszcza na Zachodzie, zachłanny
konsumpcjonizm, ten ostry wyścig do uczty życia, który zagłusza sumienie i
wyłącza wszystkie inne wartości i dążenia. Mamy też szokującą już i niemal
powszechną sprzedajność i nieuczciwość, prawdziwe znamię epoki, a także
brutalizację stosunków międzyludzkich i wzbierającą falę przestępczości.
Uderza przy tym (choć i nie dziwi!) systemowa niska karalność, albo
bezkarność nawet znacznych przestępstw.

Trudno nie przyznać, że ten styl życia "na luzie" bardzo wielu imponuje, ta
pogoń za pieniądzem, komfortem i użyciem wciąga, ta nihilistyczna filozofia
uwalnia od "skrupułów" i rozgrzesza znajbardziej haniebnych postępków, ten
amoralny, permisywny klimat staje się jakby coraz bardziej przyjęty,
swojski, no, po prostu normalny. - Można tylko podziwiać reżyserski geniusz
deprawatorów...

-Jednocześnie deprecjonuje się i ośmiesza podstawowe wartości, bez których
człowiek przestaje być człowiekiem, a staje się bestią: religijność, cnotę,
honor, wierność przekonaniom, wierność tradycji, odpowiedzialność,
powściągliwość, nawet uczciwość, tę całą "staroświecczyznę". Za to ileż
pobłażliwego wyrozumienia, owszem uznania dla "nonkonformizmu",
"odmienności", "zachowań niekonwencjonalnych", czyli dla wykolejeńców,
dewiantów, zboczeńców, aferzystów...

-Frontalnie, ba, "naukowo", podważa się, usiłuje się wyeliminować nawet
samo pojęcie sumienia. Słowo to znikło od dawna z laickiej, liberalnej
nowomowy. Zaciera się granicę między dobrem a złem. Nie istnieje bowiem
pono żadne absolutne dobro, ani absolutne zło, są tylko pewne przyjęte
konwencje, różne w różnych czasach i różnych rejonach świata. Całą
tastrefa, tłumaczą nam, jest relatywna i płynna, zależy po prostu od
zmiennych mniemań i uwarunkowań społecznych i kulturowych. -Ośmiesza się
oczywiście pojęcie grzechu. Skoro człowiek sam sobie jest bogiem i
sędzią?... Jako psychiczną anomalię zwalcza się nawet poczucie winy.... -
Jaka więc wreszcie wizja człowieka przyświeca temu "Związkowi Uczynnych
Grabarzy"? Dokąd prowadzą?

-Haniebnie traktuje się życie ludzkie i samą ludzką naturę: lansuje się do
nieskrępowanego użytku, jako nietykalną zdobycz nowoczesnej cywilizacji,
masowe i "zgodne z prawem" uśmiercanie dzieci nienarodzonych. Coraz
zuchwalej zaleca się, a tu i ówdzie już się szerzej praktykuje eutanazję.
Prowadzi się zaawansowane badania nad szczególnie groźną tzw. inżynierią
genetyczną, m.in. nad sławetnym "klonowaniem", ale nie tylko. Przygotowuje
się bowiem "naukową" hodowlę określonych gatunków ludzi.

-W tej dziedzinie rozporządzania się życiem i naturą człowieka przekracza
się obecnie wszelkie granice, jesteśmy świadkami rzeczy urągających Bogu, a
człowieka degradujących do rzędu hodowlanych zwierząt.

-Nieszczere jest też traktowanie tak niszczących patologii, jak alkoholizm,
ciągle wzrastający, a zwłaszcza narkomania, którą się zwalcza - zaiste-
tylko pozornie. Wiadomo nawet, że w pewnych środowiskach i organizacjach,
sterowanych przez masonerię, systemowo stosuje się narkotyki przy różnych
okultystycznych obrzędach i wtajemniczeniach.

-Widać również i stąd, jak bardzo ciemnym siłom zależy na psychicznej i
moralnej degeneracji istot ludzkich, aby w przyszłości łatwiej było
narzucić im "łagodne" i zarazem absolutne uzależnienie w świecie "nowej
cywilizacji".

-Prowadzi się też, co jest logiczne, zasadniczą walkę z samym pojęciem
prawa naturalnego. O prawnym porządku życia ma więc decydować nie poczucie
moralne, nie sumienie, zakodowane w samej ludzkiej naturze, lecz wyłącznie
prawo stanowione, arbitralnie ustalane przez tych, którzy są u władzy.

-Wreszcie w skali dotąd w dziejach nieznanej propaguje się rozwiązłość i
znieprawienie obyczajów. Jest to realizacja wciąż aktualnej masońskiej
zasady: "Zepsucie serca, bo to jest najskuteczniejsza broń przeciw
Kościołowi! Zdemoralizujcie mężczyzn, kobiety, młodzież, niech ludzie piją
zepsucie wszystkimi pięciu zmysłami, a katolicyzm wygaśnie sam przez się!.

Panseksualizm, czyli akceptacja swobody obyczajów bez żadnych barier, bez
żadnych już "tabu", odłączony nawet od więzi uczuciowych, jest nie tylko
zewsząd chórem zachwalany, lecz wprost wmuszany, bo "taki jest nowoczesny
styl i fason życia", bo "tak teraz robią wszyscy", bo"niby w imię czego
mamy sobie czegokolwiek odmawiać"... Z seksu robi się naczelną wartość,
sens i motor życia, "kosmiczną mistykę", niemal religię: kult ciała, kult
rozkoszy, kult nagości, kult wiecznej młodości...

Czy nie widzimy dokoła w świecie tego zalewu pornografii we wszelkich
odmianach, naturyzmu, narzucających się podniet, masowo, komercyjnie
stwarzanych ułatwień, urągających Bogu i naturze sodomickich wynaturzeń,
publicznego bezwstydu? - Słudzy Szatana dobrze wiedzą, że zwłaszcza serce
nieuczciwe i nieczyste odwraca się od Boga i zamyka się przed Nim. I o to
właśnie chodzi, żeby się wreszcie wszystkie ludzkie serca od Boga odwróciły
i przed Bogiem zamknęły. -Czy ludzie wyjdą na tym dobrze? Deprawatorom na
tym właśnie zależy, żeby wyszli jak najgorzej!

Najgroźniejsze w tej ofensywie przeciw wartościom, których respektowanie
stanowi o człowieczeństwie i warunkuje samo istnienie chrześcijaństwa, jest
to, że jest ona nakierowana głównie na uwodzenie młodych i najmłodszych,
właściwie bezbronnych wobec profesjonalnej, wyrafinowanej i zmasowanej
propagandy "luzu" i beztroskiego użycia od najwcześniejszych lat.(...)"

http://www.bibula.com/?p=421
Fragment końcowy - warto zobaczyc, co na początku!!!
"(...)Na te wszystkie akcje propagowania identyfikacji ludzi, których
zitensyfikowanych reklam będziemy niedługo świadkami, należy spojrzeć jako
na narzędzie przyzwyczajania społeczeństw do różnej i kompleksowej formy
identyfikacji. Nie, tu nie chodzi o pomoc w odszukaniu zaginionych dzieci -
choć w jednostkowych przypadkach może okazać się to przydatne - tu chodzi o
budowanie świadomości, od najmłodszego, od dziecka, że szczególowe
zaklasyfikowanie, zindeksowanie, monitorowanie i wprowadzenie informacji do
odpowiednich baz danych, jest nie tylko przydatne ale i konieczne.

Na następny etap w postaci identyfikacji czipami elektronicznymi, nie
będziemy długo czekać. Można się spodziewać, że przyzwyczajone od dziecka
nowe pokolenie samo się na to zgodzi."
--

Ikselka.

174. Data: 2009-12-14 21:28:58

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 14 Dec 2009 22:24:58 +0100, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Masz. Masz.
> I co tera(s)z?
>
> Qra

Ano nic - nie pisałas o tym, kiedy było o klapsie :->
--

Ikselka.

175. Data: 2009-12-14 21:31:18

Temat: Re: Za tym musi ktoś stać. Re: klaps wychowawczy
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 14 Dec 2009 22:31:54 +0100, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Na szczęście dzieci nie czytają lektur.

Tak?
--

Ikselka.

176. Data: 2009-12-14 21:31:54

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

177. Data: 2009-12-14 21:35:47

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Ano nic - nie pisałas o tym, kiedy było o klapsie :->

A było doczytać do końca...

"Starą można za to już lać do woli, sama się obroni."

Qra, przeprosiny mogą być w postaci ręcznie wymalowanej laurki

178. Data: 2009-12-14 21:39:24

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Tak?

Tak. Taki wybór bryków jest, a internet... tam się wręcz przelewa ogrom tego
typu pomocy.

Qra

179. Data: 2009-12-14 21:45:41

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 14 Dec 2009 22:39:24 +0100, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Tak. Taki wybór bryków jest, a internet... tam się wręcz przelewa ogrom tego
> typu pomocy.
>
> Qra

Nie wiem, moje czytały. Dlatego były w LO katolickim, żeby nie było tam
niewłaciwych lektur, a jesli już, to aby te niepożądane a obowiazkowe byly
odpowiednio zinterpretowane.
--

Ikselka.

180. Data: 2009-12-14 21:49:43

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Nie wiem, moje czytały. Dlatego były w LO katolickim, żeby nie było tam
> niewłaciwych lektur, a jesli już, to aby te niepożądane a obowiazkowe byly
> odpowiednio zinterpretowane.

Indoktrynacja od kołyski.

--

Paulinka

20 pytań - GRA
BABCIA...
Qro, przepraszam
czym się różni mózg mężczyzny od mózgu kobiety - wreszcie wiadomo
Pudzian-Nejman