klaps wychowawczy

581. Data: 2009-12-17 09:16:37

Temat: Re: klaps wychowawczy
Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Qrczak" <q...@g...pl> wrote in message
news:hgcqk2$mq3$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> W Usenecie Marchewka <s...@g...pl> tak oto plecie:

> Może tamte dzieci po prostu głodne były?
>
> Qra, imo takie sytuacje nie powinny mieć miejsca, przecież to pogryzione
> dziecko najprawdopodobniej płakało... a panie nie były zainteresowane,
> dlaczego płacze?

E tam, gryzak nie mógł w domu przetestować broni osobistej na którą nie
trzeba mieć zezwolenia, to i poćwiczył w przedszkolu. Wszystkie dzieci
gryzą, moje testowały na mnie, rewanżowałem się tym samym - gryzłem najpierw
lekko, była ponowna próba na mnie, czasem do krwi, ugryzłem mocniej,
płacz....... i zrozumienie - nigdy więcej nie było ugryzień kogokolwiek.
Dzieciak poznał możliwości, ból i jego bariery, wystarczyło na całe
życie...
Małe dziecko jak mały zwierzaczek - uczy się najpierw na tym poziomie,
równolegle do ludzkich nauk, aż po zachowanie stadne - społeczne - poznaje
hierarchie i znajduje swoje miejsce w niej. Niestety, mamuski (one WIEDZĄ,
ŻE TAK POTZREBA !!!) zakłócają to poznanie, burzą hierarchię, dzieciak
jest zagubiony i nie czuje się bezpieczny. Tak powoli rośnie perfidne
chamidło...

582. Data: 2009-12-17 09:17:13

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Marchewka <s...@g...pl> tak oto plecie:

> U nas jest podobnie. Zasugerowalam w koncu. Na razie nic z tego
> zaproszenia nie wyszlo. Najczesciej slysze: "to u Was, bo macie duzo
> miejsca" albo "to u Was, to sie dzieciaki w ogrodzie pobawia".

No tak... z takimi argumentami trudno się spierać.

Qra, z małą kawalerką bez widoku na trawnik

583. Data: 2009-12-17 09:21:35

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Duch wrote:
> [...]
>
> Powiem tak - ludzie dzisiaj w domach radza sobie calkiem niezle,
> tak jak Ty pewnie,
> ale poza tym posiadaja tez tzw. "Pogl�dy".
> Poglady to taka teoria, ktorej nawet nie stosuja.
> Ale Poglady, Teorie ludzie musza miec bo tak im natlukli w telewizji.
>
> I tak tworzy sie taki wirtualny swiat jak np. z "globalnym ociepleniem",
> "dziura ozonowďż˝", "smiertelna swinska grypa",
> "zbrodniczďż˝ rola klapsa" itd. itd.
>
> Staram sie te rzeczy dementowac,
> zeby "towarzystwo wzajemnej adoracji" troche przebudzic z letargu.
> Mam nadzieje ze sie za bardzo nie narazam ;)

Jedynymi oderwańcami, skrajnymi od rzeczywistości są katole, bo nauka
jest empiryczna, a prawdy wiary są objawione[ najczęściej przez
chorych psychicznie] więc to towarzycho wzajemnej adoracji jest tak
skrajnie chore, że wszystko co rzeczywiste jest dla nich dziwne, a
urojenia są prawdą. Dlatego ludzie borą ciebie za oderwańca i mają
rację, bo są normalni i żyją doświadczeniem.

584. Data: 2009-12-17 09:25:59

Temat: Re: Za tym musi ktoś stać. Re: klaps wychowawczy
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Dzieci widzę jako kochane, ale i podległe mi z natury rzeczy osoby, które
> mam wychować i za które odpowiadam. Z racji urodzenia i konieczności
> doprowadzenia do stanu dorosłego ich cielesność siłą natury jest w mojej
> gestii. Skoro nie miałam tendencji do aborcji, to i nie pogwałcę ich
> cielesności w żaden inny sposób później.
> Osoba w supermarkecie nie ma ze mną tak silnego związku, a nawet żadnego -
> zatem jej klaps w stosunku do mnie byłby tylko i wyłącznie wybrykiem. Jak
> na niego bym zareagowała, to już zależy. Wyobrażam sobie, że mój MŚK by
> zareagował pierwszy.

A wychodzisz w ogóle z domu bez TŚK?

Qra

585. Data: 2009-12-17 09:39:06

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W Usenecie Marchewka <s...@g...pl> tak oto plecie:

> No tak... z takimi argumentami trudno się spierać.
>
> Qra, z małą kawalerką bez widoku na trawnik

Pisklaka do mnie, mam jej (trawy) dużo... I sanki też się znajdą. I
najważniejsze dużo (choć już krótko) czasu...

586. Data: 2009-12-17 09:47:03

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"glob" <r...@g...com> wrote in message
b.googlegroups.com...

"
Nigdy nie atakowałem drugiego człowieka, zawsze się broniłem i jak
katolickie gnoje tak będziecie wyli i skakali z nienawiści, będe
rozwalał wam łby wszystkim co mi w ręce podejdzie, jako samoobrona.
"

Prymitywny dres, ktory swoja agresje wzgledem innych,
perfidnie tlumaczy jako "samoobrone"
Zglos sie gdzies bo coraz gorzej z toba.
Duch

587. Data: 2009-12-17 10:07:01

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 17 Dec 2009 08:07:42 +0100, Marchewka napisał(a):

> Doprawdy nie wiem, co Cie w mym zdaniu ubodlo. Ale widac jednak cos musialo.
> I.

Zwrot "jak mniemam".
--

Ikselka.

588. Data: 2009-12-17 10:07:08

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Duch wrote:
> "glob" <r...@g...com> wrote in message
b.googlegroups.com...

> "
> Nigdy nie atakowa�em drugiego cz�owieka, zawsze si� broni�em i jak
> katolickie gnoje tak b�dziecie wyli i skakali z nienawi�ci, b�de
> rozwala� wam �by wszystkim co mi w r�ce podejdzie, jako samoobrona.
> "
>
> Prymitywny dres, ktory swoja agresje wzgledem innych,
> perfidnie tlumaczy jako "samoobrone"
> Zglos sie gdzies bo coraz gorzej z toba.
> Duch

Perfidna katolicka kurwa, która z napadających robi ofiary, idź się
kurwo jak najszybciej lecz bo nieodróżniasz rzeczywistości od urojeń i
nawet nie widzisz własnej kurwo katolicka nienawiści, to nie jest moja
wina, że katolicki tatuś psychol rozum dziecko wybił, a ofiara teraz
idealizuje oprawcę jako wzór do naśladowania.

589. Data: 2009-12-17 10:07:17

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 17 Dec 2009 08:10:42 +0100, Marchewka napisał(a):

> Jesli o mnie chodzi, to Ty akurat mozesz _nic_ nie pisac.
> I.

Yupi!
--

Ikselka.

590. Data: 2009-12-17 10:07:38

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 17 Dec 2009 08:17:15 +0100, Marchewka napisał(a):

> [...]
> ktory ancymon gryzie. Zabralismy ja po kilku mies. stamstad, bo panie
> chyba z lapanki byly - marne przygotowanie do pracy, zero znajomosci

Pewnie same gryzły.
--

Ikselka.

20 pytań - GRA
BABCIA...
Qro, przepraszam
czym się różni mózg mężczyzny od mózgu kobiety - wreszcie wiadomo
Pudzian-Nejman