klaps wychowawczy

771. Data: 2009-12-17 21:54:14

Temat: Re: klaps wychowawczy
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Sender <m...@k...pl> tak oto plecie:

> Może nie wyciągajmy jeszcze zbyt pochopnych wniosków.
> To że z pasją nie wypisuje tutaj całego mnóstwa dziecinnych głupot nt.
> mojego doskonałego wychowywania moich wyjątkowych, wręcz nieludzko
> doskonałych dzieci, jak niektóre mamusie powiewając przy tym dumnie
> sztandarem mojego PMS, to jeszcze nie musi oznaczać, że nie nie wiele wiem
> o dzieciach ;-)

Ale o ortogracji to czasem niewiele.

Qra

772. Data: 2009-12-17 21:57:30

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> Ale Cię poniosło!
> A ja miałam nadzieję, że może spiknę z nim moją Maję, ale widzę, że bez
> szans. ;)

Przedstaw wyciąg z ksiąg metrykalnych oraz wyciąg z konta. Pogadamy.

Qra, przy czy z góry uprzedzam, to prawdziwy macho, jak zajdzie potrzeba to
albo z bani, albo z liścia

773. Data: 2009-12-17 21:59:11

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> tak oto plecie:

> Wątek ma 833 posty w tym momencie, nie przesadzajmy ;)

Od dwieście pięćdziesiątego nie czytają.

Qra

774. Data: 2009-12-17 21:59:37

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sender pisze:

> Zgadnij? Można też próbować przez panel ekspertów, ale zwykle ich skład
> jest nie jawny, a panie z UM są z nimi kooperacji.
> Pierwsza zasada ekonomii - posmarować lokalnych polityków ;-)

Dyskryminuje Cię to jako człowieka, który ma zasady. Można mieć firmę i
twarz. Są firmy, które działają bez takich protekcji i machlojek.

--

Paulinka

775. Data: 2009-12-17 22:03:53

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Sender <m...@k...pl> tak oto plecie:

> Odezwał się Mniodek.

Dla Ciebie: Pan Jan.

Qra

776. Data: 2009-12-17 22:32:14

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie medea tak oto plecie:

> Przedstaw wyciąg z ksiąg metrykalnych oraz wyciąg z konta. Pogadamy.

No ale najpierw się postaraj o to szlachectwo!

Ewa

777. Data: 2009-12-18 00:48:05

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 17 Dec 2009 22:44:00 +0100, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Marchewkę zaproś.
>
> Qra

Tylko z tego powodu, że nie lubi gotować?
Musiałabym chyba pół netu zaprosić. Więc jednak muszą być jakieś kryteria
wyboru.
--

Ikselka.

778. Data: 2009-12-18 00:50:18

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 17 Dec 2009 22:59:11 +0100, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> tak oto plecie:

> Od dwieście pięćdziesiątego nie czytają.
>
> Qra

I dlatego wreszcie można pogadać.
--

Ikselka.

779. Data: 2009-12-18 07:09:13

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik XL napisał:

> Nie widzę ani nuty usprawiedliwienia u siebie, natomiast u Ciebie widzę
> odbijanie piłeczki, kiedy nie dajesz sobie rady z odpowiedzią. Czyli
> zawsze.

ty swoje usprawiedliwianie pokrywasz chamstwem corki, ciezko ci na to
spojrzec obiektywnie boc przeciez dotyczy to twojego idealnego wychowania

--
bla

--
bla

780. Data: 2009-12-18 07:23:06

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sender napisał:

> Ciekawe co byś chciał, żeby zrobiła w takiej sytuacji Twoja córka?
> Nadstawiła drugą pierś?

przepraszam, ale nic w poscie xl nie znalazlem o lapaniu za piers

--
bla

20 pytań - GRA
BABCIA...
Qro, przepraszam
czym się różni mózg mężczyzny od mózgu kobiety - wreszcie wiadomo
Pudzian-Nejman