Re: kluski noname

Data: 2002-10-31 07:35:35
Temat: Re: kluski noname
Od: b...@w...pl (MiKa)

napisał(a):

> [...]
ale mamusia upierała

zmielone ?

> Surowe tarte ... kupa roboty z tarciem i reka mnie do
dzis boli ;)

> --

Witajcie,
hmmm... te śląskie... nie jestem ekspertem, ale odkąd
mieszkam na Sląsku, to śląskimi kluskami nazywa sie
takie robione z gotowanych ziemniaków łaczone w
proporcji 1:5 z maka ziemniaczana. (4 porcje
ziemniakow gotowanych, porcja maki) Z surowych tartych
ziemniakow w polaczeniu z gotowanymi robi sie kluski
polskie, zwane rowniez pyzami. A z takimi z samych
tartych surowych ziemniakow jeszcze sie nie spotkalam.
Co sie do nich dodaje?
Pozdrawiam
MiKa

> Maciej Wilk
> m...@g...pl
> wilq@IrcNet

wyslane z serwisu easy cookbook - kukbuk izy
http://www.kuchnia.serwisy.net
http://www.kuchnia.serwisy.net.pl