Re: kobieca kobieta, stereotypy i feminizm

From: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: kobieca kobieta, stereotypy i feminizm
Date: Wed, 26 Mar 2003 15:21:44 +0100
<b5pjnc$8dn$1@nemesis.news.tpi.pl> <b5pq34$c8t$1@julia.coi.pw.edu.pl>
<b5q9ni$913$1@atlantis.news.tpi.pl> <b5qdns$je$1@zeus.polsl.gliwice.pl>
<b5rpg9$3i4$1@atlantis.news.tpi.pl>
<s...@k...icsr.agh.edu.pl>
<b5ru3p$gd$1@nemesis.news.tpi.pl>
<s...@k...icsr.agh.edu.pl>
<b5sa5s$ju3$1@atlantis.news.tpi.pl> <3...@p...onet.pl>
<b5schn$drs$1@news.onet.pl>

Sowa wrote:

> (ciach)
>
> Masz do boniedydy pretensję, że nie widzi powodu do obrażania go i w ten
> sposób go nie szanuje?

Nie mam pretensji. Dociekam. Odpisala, ze nie widzi powodu uszanowania
faktu, ze kogos smiesza dowcipy o blondynkach. Dociekam dlaczego.

> Co do tej tolerancji o której tyle było w tym poście, to - przyganił kocioł
> garowi?

? Tego nie rozumiem?
Ja juz wczesniej napisalam- czasem mnie cos smieszy czasem nie, ale
staram sie nie wmawiac komus, ze jest zalosny i nie na poziomie bo
smieszy go co innego niz mnie.

> Fajnie jak kogoś śmieszą, ale jak nie śmieszą to już nie fajnie?

Nie. Zle zrozumialas moje intencje.
Jesli smiesza- w porzadku.
Jesli nie smiesza- równiez w porzadku.
Nie w porzadku natomiast zaczyna byc, gdy majac swoje zdanie ( niewazne
czy nas smiesza czy nie ) zatracamy szacunek dla cudzego.
A o to ocierala mi sie wypowiedz boniedydy- konkretnie fragment ( wytne
to co w tym momencie dla mnie nieistotne ):

"GJ-A Ty USZANUJ, że kogoś to może jednak śmieszy
b-Nie widzę powodu."

> Czyli tolerujmy tych co się z tych dowcipów śmieją, i "naprawiajmy" tych co
> się nie śmieją?

Nie. Patrz akapit wyzej.
pzdr
agi