Re: kobieta a stabilizacja materialna

Data: 2001-06-20 11:25:45
Temat: Re: kobieta a stabilizacja materialna
Od: "Dorrit" <z...@c...com.pl>

Użytkownik <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:60d9.00000006.3b305f35@newsgate.onet.pl...

> Dorrit przyglądam Ci się od dłuższego czasu i nie powiem, zastanawia mnie
kilka
> spraw.
>
> Czy Ty naprawdę tak myślisz!!!???
>
> Znów oburzony nieco
> Smerf

Widzę! Jeden post wysłałeś aż dwa razy :). I naprawdę tak myślę. Młode
dziewczyny nie bywaja zazwyczaj aż tak wyrachowane, ale z drugiej strony w
tego typu postawie nie ma niczego złego. W cytowanych przypadkach, to
jedyna droga do wygodnego życia i dobrze byłoby, żeby dziewczyna zdawała
sobie z tego sprawę.
Dorrit