"Samo Zdrowie" maj 2004

61. Data: 2004-05-09 10:48:43

Temat: Re: kołchożniki - netowe szczekaczki
Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karolina Matuszewska" <g...@s...am.lublin.pl>
napisał w wiadomości
news:2DA8AA784D386E48A4090BA3B1647E10011EB2CC@jplwan
t003.jasien.net...
> [...]
to przykład nietrafiony. Mam nadzieję, że wyjaśniłam.
ludziom na bardzo różnych dietach, bardzo trudno się porozumieć... :]

> Masz rację, na szczęście ja na mojej diecie nieźle funcjonuję. Jeśli
> kobieta koło 50-tki słyszy,

:) dzięki za miłe kłamstewko ;) mam skończone lat 53 i nie mów,
że o tym nie wiesz... 8)

że wygląda na osiemnatskę, to jest to
> słodkie kłamstewko, które ma jej poprawić humor.

A skąd taki wniosek, że ma mi poprawić? Mnie humor radykalnie poprawiła
dieta optymalna, niektórzy to przypisują naszej stałej ketozie ;)))
Dla mnie już nieważne czemu to zawdzięczam, ale jest mi z tym świetnie.
Powiedzmy, że jest to "nagroda" mojego układu limbicznego w zamian za
dobre odżywianie, a mają w tym swój udział neuroprzekaźniki
noradrenalina i dopamina :)
I nic mi tak nie poprawia dobrego amopoczucia, jak codzienna jajecznica
na śniadanie. Polecam! :)

> Jeśli zaś bierze to za prawdę, to znaczy, że z nią naprawdę kiepsko.

:)))
Nadal nie rozumiesz? Przecież Ci tłumaczyłam, że wcale tego nie biorę
poważnie, też mam poczucie humoru, a Ty dalej wmawiasz mi swoje wydumki,
bo tak Ci pasuje do Twojej ideologii dietetycznej. Ot co.
Czyli słusznie podejrzewam, że punkt widzenia zależy od punktu
(dietetycznego) siedzenia.

--
Krystyna*Opty* [na DO od 06.98 r.]

Zawsze znajdzie się odpowiednia filozofia dla braku odwagi. Albert Camus

62. Data: 2004-05-09 11:07:58

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> napisał
w wiadomości news:c7l06d$n2t$1@news.onet.pl...

> Ów lekarz nie wziął pod uwagę, że ludziom,

widzę ,że znasz ty tez tego lekarza byłaś w jego gabinecie podczas tych
badań.i wiesz co ten lekarz wziął pod uwagę a co nie.

> A to WIELKI BŁĄD. Niewiedza kosztuje, oczywiście tego pacjenta.

skoro tak bardzo chcesz poprawiać lekarzy i ich pouczać to może przypomnisz
nam kim jesteś z zawodu i jakie masz kwalifikacje aby pouczać lekarzy .

> To on zapłaci za słabą orientację w diecie optymalnej i jej wpływ na
> chory organizm. Z czego wynika, że aby zacząć DO - należałoby baaaardzo
> dużo wiedzieć, aby nie ulec błędnym sugestiom ekspertów od zdrowia.

eksperci od DO reprezentują bardzo niski poziom merytoryczny i wątpliwy
moralnie.

> się czują dobrze? Aczkolwiek na wiele chorób pracuje się latami i przez
> wiele lat można nie odczuwać dyskomfortu :[
> Wniosek wiec może być tylko jeden: opracowane uniwersalne normy
> określające wielkości prawidłowe na wynikach mają się nijak do stanu
> zdrowia. Można mieć świetne wyniki i czuć się fatalnie, można też czuć
> się świetnie i mieć nieciekawe wyniki.
> Optymalnym często się zdarza to drugie i dopiero wtedy zaczynają się
> niepokoić, że mają "chore wyniki"... ;)

to podobnie jak narkomani wyniki fatalne a samopoczucie doskonałe . i jak tu
rzucić heroinę???

> Same wyniki - to stanowczo za mało do określenia stanu zdrowia
> człowieka.

tiiiiiia

63. Data: 2004-05-09 11:10:22

Od: "ali " <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

czarnyjanek <c...@p...onet.pl> napisał(a):

> "żecz" w tym ,że kolega miał wyniki dobre(prawidłowe) a następnie na DO
> wyniki się poprawiły.
> na jakie? na bardziej prawidłowe???

znowu trolujesz?
napisałem wyraznie - poziom trójglicerydów spadł ze 140 na 75
i jedne i drugie mieszczą się w normie czy nie? a który jest lepszy jeśli
stwierdzone jest "nalukowo", że trójglicerydy mają bezpośredni wpływ na
powstawanie miażdżycy?
i jak się mają pozostałe czynniki o których pisze Sowa, skoro teraz prowadze
mniej zdrowy tryb życia( komp. sam. brak ruchu, palenie, brak w diecie
owoców, mało warzyw)?
czyżbym był nawiedzony i wiara w miszcza to sprawiła że jestem zdrowszy niż
uprzednio? a nie zmiana sposobu odżywiania?
he he koń by się uśmiał

64. Data: 2004-05-09 11:40:30

Od: "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karolina Matuszewska" <g...@s...am.lublin.pl>
napisał w wiadomości
t003.jasien.net...

> Za dużo cukru dzisiaj, czy Ty tak ogólnie masz problem z rozumieniem
> tekstu?

Ech Karola jesteś jeszcze młoda osobą a już tyle złości w tobie :(

Pisałam "Mam znajomych, którzy (...) i na nic nie chorują", co
> ma do tego _mój_ wiek?

bardzo duzo ;)

Slawek

65. Data: 2004-05-09 11:40:50

Od: Karolina Matuszewska <g...@s...am.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

slawek wrote:

> Ech Karola jesteś jeszcze młoda osobą a już tyle złości w tobie :(

Nie złości -- współczucia.

> Pisałam "Mam znajomych, którzy (...) i na nic nie chorują", co

> bardzo duzo ;)

Po prostu palnąłeś bez ładu i składu i teraz nie wiesz, jak się z tego
wycofać.

Pozdrawiam,
Karola

66. Data: 2004-05-09 12:02:41

Od: Karolina Matuszewska <g...@s...am.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

slawek wrote:

> nie Karolina ,powiedziałem to co chciałem powiedzieć

A możesz uzasadnić, co ma mój wiek do zdrowia moich znajomych?

Pozdrawiam,
Karola

67. Data: 2004-05-09 12:03:55

Od: "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karolina Matuszewska" <g...@s...am.lublin.pl>
napisał w wiadomości
t003.jasien.net...

> Nie złości -- współczucia.

;)))))))

68. Data: 2004-05-09 12:36:43

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Karolina Matuszewska" <g...@s...am.lublin.pl> wrote in message
t003.jasien.net...

> ... w dodatku prowadzą siedzący tryb życia i nie uprawiają sportów. Tak
> miało być =]

no wlasnie :) tez chcialabym wiedziec. ech, zaluje ze nie
zostalam kardiologiem ;))))
najwiekszy wplyw na poziom cholesterolu
w naszym orgazmie ma jego produckja przez nas wlasny
orgaznim. dieta juz mmniej wplywa, poza tym nawet jesli
podaz w diecie jest wieksza, zostaje wtedy zachawmowana
produkcja. jak wiemy rowniez, wazniejsza jest wiedza
o hdl i ldl anizeli o calkowitym cholesterolu.
zreszta w miazdzycy nie jest tak, ze cholesterol ja
wywoluje, to inne czynniki uszkadzaja naczynia
krwionosne, dopiero potem na to zaczyna nadbudowywac
sie cholesterol. to co Sowa pisala o infekcji, wprawdzie
ona wspomniala o bakteriach, ale ja slyszalam, iz to
raczej chodzi o odpowiedz immunologiczna naszego org
taka jak jest w infekcjach, na uszkodzone tk (np
nikotyna) Testuje sie tez nowy lek, ktory wprowadza
hdl do org, i doslownie w kilka tyg dochodzi do
zmneijszenia plytki miazdzycowej. Jednym slowem
najlepiej byc kardilogiem w tej dyskusji :))

iwon(k)a

69. Data: 2004-05-09 12:44:44

Temat: Re: kołchożniki opty - netowe szczekaczki:-)?
Od: " annaklay" <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

O Chryste Panie !! A ta optykretaczka dalej jeszcze probuje macic?

> [...]

> nam kim jesteś z zawodu i jakie masz kwalifikacje aby pouczać lekarzy .

Ja mysle ze sporzedawala kiedys w sklepie rzeznicznym:-)>

> eksperci od DO reprezentują bardzo niski poziom merytoryczny i wątpliwy
> moralnie.

Potwierdzam. Tak dokladnie jest. Osobiscie ostrzegam kazda osobe przed
korzystaniem z ich uslug.

> to podobnie jak narkomani wyniki fatalne a samopoczucie doskonałe . i jak
tu
> rzucić heroinę???

A wielu alkoholikow nie nie stwierdza sie miazdzycy po smierci, za to watroba
nieciekawie wyglada:-(

> tiiiiiia
No, tu sie nie zgodze nieraz wystarczy poczytac posty:-)

70. Data: 2004-05-09 12:56:00

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karolina Matuszewska" <g...@s...am.lublin.pl>
napisał w wiadomości
t003.jasien.net...
> [...]
ilości odłożonego w ścianach naczyń cholesterolu

http://tinylink.com/?dBOALKgGxP

że się czują dobrze? Aczkolwiek na wiele chorób pracuje się latami i
przez wiele lat można nie odczuwać dyskomfortu :[

> ROTFL. Krystyno, "czucie się dobrze" jest zdecydowanie subiektywne,
> Tobie też się wydaje, że czujesz się dobrze, bo "czucia się dobrze"
> obiektywizować.

1. To samo można powiedzieć o dobrym samopoczuciu Twoich
znajomych i TWOIM :)
2. Kiedyś - przez DO - czułam się źle i coraz gorzej... :(

> I wbijasz sobie nóż w plecy,

Ojej, skąd ten dramatyzm w Twojej wyobraźni? Nie możesz dyskutować
bardziej spokojnie?

bo na diecie optymalnej jesteś krócej, niż
> moi znajomi na swojej "pizzo-colowej", co oznacza, że możesz właśnie
> pracować na choroby i wiele lat nie odczuwać dyskomfortu.

Ale zapominasz, że ja mam za sobą długi okres dyskomfortu, z którego
wyszłam właśnie dzięki DO.
No i Ci Twoi znajomi pewnie są młodzi, ja w ich wieku też się czułam
świetnie.

środowisko (wraz z rodzajem diety), w jakim ów badany żyje.

> O rany, ale zabełkociłaś.

Znamienny język młodocianych... nie stać Cię na lepszy?

Napisałam -- "mają świetne wyniki i na nic nie
> chorują". Rozumiesz? I _wyniki_ i _samopoczucie_ mają dobre. A Ty
znowu zaczynasz kota ogonem odkręcać.

Co nie znaczy, że wszyscy na całym świecie z dobrymi wynikami
czują się dobrze. Cały czas próbuję Ci powiedzieć, że patrzysz
na świat wybiórczo, bo tak pasuje Ci do Twojej idei jaką masz w głowie.
Iwon(k)a spotyka innych wegetarian, a Ty ich nie chcesz zauważać.
Zresztą wystarczy czytać forum czy grupę dyskusyjną wege, na których
pojawiają się takie tematy, mimo głośnej propagandy wege-fanatyków,
że dieta wegetariańska jest taka zdrowa.

Krystyna

kakao
Skakanka - czy to dobry sposob na zrzucenie kilku kg ?
[mm] gofry
gofry i kalorie
ćwiczenia