Re: korzonki?

Data: 2007-08-27 09:21:11
Temat: Re: korzonki?
Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl>

> Ty Endriu gdzie Anna napisała, ze chodzi o ból kręgosłupa?
> Ja czytałem w tym poście o korzonkach.
> Często przyczyną uszkodzeń korzonków nerwowych są zmiany chorobowe w
obrębie
> kręgosłupa ale tez nie koniecznie, może to mieć tez podłoże zapalne i nic
> więcej.

> Chodziło o jej męża czytaj watki.
> Ta rezonans -)))))))))
> Cale szczęście, ze nie poleciłeś nacierania moczem własnym -))

Drogi/a koleżanko/kolego Cancer kimkolwiek jesteś. Chcialem tylko powiedzieć
iż gdyby w w czerwcu 2005 roku lekarz w przychodni wysłał mnie na
prześwietlenie (a najlepiej na rezonans),
zamiast zaaplikowania mi w/w przez ciebie tabletek Dicloduo którymi dosyć
konkretnie załatwiłem sobie układ trawienny, uniknąłbym 1,5 roku horroru
związaego z chorobami kręgosłupowymi ....
Korzonków sobie oczywiście nie wyleczyłem, a zamiast tego lekkie schorzenie
kręgosłupa zamieniło się w dyskopatię i lekki kręgozmyk. (Dokładnie tak jak
opisywałem wcześniej).

Dzisiaj po dwóch latach testowania różnych terapi kręgosłupowych wszystko
wraca do normy. Moja sprawność ocenił bym na 80% tego co było przed feralną
wizytą u lekarza. Tak myślę że za 2 lata osiągnę 100% sprawności.
Stąd też gdy słyszę słowo Dicloduo w połączeniu z słowem kregosłup włos mi
się na głowie jeży, i popadam w przerażenie...

> A tak btw to powróciłeś na grupę?
> Czytałem, ze zegnasz sie juz tutaj ze wszystkimi.

Po pierwsze od miesiąca odciąłem sobie internet w domu,
a po drugie nie zamierzam już zaśmiecać tej grupy swoimi postami :)

Pozdrawiam
Dr.Endriu
http://drendriu.ovh.org
nmp1(małpa)interia.pl