Re: kosmetyki w podrozy

From: "Agatek" <a...@s...site.krakow.pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: kosmetyki w podrozy
Date: Wed, 15 Jun 2005 14:04:57 +0200

Użytkownik "beacia" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:5431.00000131.42b004dc@newsgate.onet.pl...
> Witajcie,
> mam troche nietypowe pytanie: czy ktos wie czy sa gdzies w sprzedazy
> malutkie
> buteleczki, pojemniczki, pudeleczka itp.

Sephora na mur, bo widziałam. Ja zostawiam sobie po próbkach, też się
sprawdza.

Clinique ma w swojej ofercie zestaw 3 kroków z mini opakowaniach- mydełko w
sam raz na wakacje, a do butelki po toniku można też potem przelewać.

Dove wprowadza w tym roku miniszampony i miniodżywki do włosów w kilku
typach, w sam raz na wakacje.

A perfum tez nie wożę całych, tylko próbki, które dostaje przy okazji
zakupów.

Udało mi się zminimalizować kosmetyczkę do rozmiarów mikro, a kiedyś z
kufrem jeździłam.:)

Agata