Re: krakowskie potrawy

Data: 2002-03-14 20:50:09
Temat: Re: krakowskie potrawy
Od: Ania Nieszkowska <n...@n...fr>

No Jerzy przeciez to proste jak drut (w kieszeni)! Ewa mieszka w
poludniowej czesci Paryza (15ta dzielnica) a Ania (to ja) ..... we
wschodniej czesci Paryza (20ta dzielnica).
Obie jutro sie umowilysmy (nie wirtualnie tylko w in reality) coby
odpakowac Ciocie Opakowana ktora przylatuje do Polski, bawiac week-end in
Paris. Prawdopodobnie przetransmitujemy ta wielkopomna kolacja na zywo!
Ciao
Ania