krosty na tyłku

1. Data: 2004-08-25 21:59:12

Temat: krosty na tyłku
Od: "Greg" <t...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiiam, mam takie niefajne czerone ni to krosty, ni to syfy na pośladkach.
Nie wiem co to może być, potówki? Jak się tego można pozbyć, myję się
często. Mam poprosić kogoś aby mi powyciskał? Czy może jakieś mazidło jest
na te sprawy. Co o tym sądzicie?

Pozdrawiam. Greg

2. Data: 2004-08-26 07:56:36

Temat: Re: krosty na tyłku
Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

"Greg" <t...@N...pl> napisał(a) wnews:cgj230$5cm$1@news.onet.pl:

> [...]
> pozbyć, myję się często. Mam poprosić kogoś aby mi powyciskał? Czy
> może jakieś mazidło jest na te sprawy. Co o tym sądzicie?

A nie siadales gdzies na "obcym" klozecie?
Niewyciskaj tego...

--
Pozdr. Hektor

3. Data: 2004-08-26 10:02:30

Od: "Greg" <t...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hektor" <m...@N...alternatywa.net> napisał w wiadomości

> A nie siadales gdzies na "obcym" klozecie?
> Niewyciskaj tego...

możliwe,wruciłem niedawno z Bułgarii, jechało się ponad 30h, więc trudnoby
było wytrzymać. Ale co to może być i jak z tym walczyć?

Greg

4. Data: 2004-08-26 14:40:15

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

"Greg" <t...@N...pl> napisał(a) wnews:cgkcf8$7mg$1@news.onet.pl:

> możliwe,wruciłem niedawno z Bułgarii, jechało się ponad 30h, więc
> trudnoby było wytrzymać. Ale co to może być i jak z tym walczyć?

Nie wiem, nie jestem lekarzem ;(
Ale wpajano mi od dziecka ze jak sie siada na obcy kibel to papierem trzeba
wylozyc. A najlepiej to nie siadac :)

--
Pozdr. Hektor

5. Data: 2004-08-26 16:33:27

Od: Grzegorz Janczyk <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Greg wrote:

(...)

> możliwe,wruciłem niedawno z Bułgarii, jechało się ponad 30h, więc trudnoby
> było wytrzymać. Ale co to może być i jak z tym walczyć?

Na przyszlosc kup w aptece podklady toalteowe. Kosztuja naprawde
grosze, a o ile deska jest sucha pomagaja. Uzywam tego od lat i
odpukac jak na razie mam spokoj. A jak sie nie da... to jakis
przytulny krzal zawsze sie znajdzie ;)

Co do krost - nie wiem... jestem tu goscinnie :)

Pozdro
Grzesiek
Internetowa Gielda Rowerowa Letnie Rowerowanie po Europie
http://www.igr.prv.pl/ http://www.rowerowanie.prv.pl/

Nierozpoznane zmiany skórne
syf na posladku
medycyna ratunkowa
proktolog-gastrolog-pros ba o opinie!!! please
gojenie sie ranki